کد خبر : 1584571 | 27 دی 1397 ساعت 11:33 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: همه از هم جاسوسی می‌کنند ولی نه در ملا عام

فرانک لمپارد، سرمربی دربی کاونتی، از صحبت‌های اخیر مارچلو بیلسا، سرمربی لیدز، که بعد از ماجرای جاسوسی کادر فنی بیلسا از تمرین بسته دربی کاونتی ایراد شده بود، به شدت انتقاد کرد.

لمپارد: همه از هم جاسوسی می‌کنند ولی نه در ملا عام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه جاسوسی کادر فنی لیدز از تمرین بسته دربی، که پیش از بازی دو تیم در لیگ دسته یک انگلیس، موسوم به چمپیونشیپ، خبرساز شد، فرانک لمپارد، سرمربی دربی کاونتی، از توضیحات مارچلو بیلسا، سرمربی لیدز درباره جنجال جاسوسی از تمرین تیمش به شدت انتقاد کرد.

 

بیلسا روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی 2-0 تیمش لیدز در مقابل تیم لمپارد، توضیحات مفصلی به سوالات خبرنگاران داد. بیلسا به صراحت اعتراف کرد که در فصل جاری پیش از بازی با تک‌تک رقیبانش در لیگ دسته‌یک انگلیس، چمپیونشیپ، تمامی جلسات تمرینی آنها را زیر نظر گرفته است.

 

1373567

 

این اظهارات بیلسا بعد از آن بود که پلیس یکی از کارکنان باشگاه لیدز را در حالی دستگیر کرده بود که قصد داشت خود را به هر شکل ممکن به محل تمرین بسته دربی رسانده و از آن اطلاعات بدست بیاورد. این ماجرا پیش از بازی دو تیم لیدز و دربی در روز جمعه گذشته اتفاق افتاد، بازی‌ای که با پیروزی 2-0 لیدز به پایان رسید و جنجال‌های زیادی درباره جاسوسی بیلسا و کادر فنی‌اش از تیم‌های دیگر به وجود آورد.

 

لمپارد با انتقاد شدید از بیلسا گفت بعید می‌داند مربیان بزرگی مثل گواردیولا، کلوپ و پوچتینو چنین رفتارهایی داشته باشند. لمپارد با حالتی کنایی به خبرنگاران گفت:" من مصاحبه بیلسا را ندیده‌ام، ولی شنیده‌ام که چه چیزهایی گفته است. مساله جاسوسی از جلسات تمرینی بسته تیم‌ها به یکی از مشکلات لیگ دسته یک تبدیل شده است. این لیگ، لیگ ما است و همه تیم‌ها باید دست به دست هم بدهند و تصمیم بگیرند که علیه کسی که این ماجرا را قبول دارد چه اقدامی انجام دهند".

 

1373566

 

لمپارد در ادامه گفت:" بیلسا با این کار خودش را نشان داده است. من ندیده‌ام گواردیولا چنین اعترافی بکند، ندیده‌ام کلوپ چنین اعترافی بکند، پوچتینو هم همینطور. آنها این کارها را می‌کنند ولی پشت درهای بسته، نه در ملا عام. این کارها همه جا انجام می‌شود ولی پشت درهای بسته، نه اینکه کسی با افتخار به این کارها اعتراف کند. راستش را بخواهید واقعا حیرت‌زده‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها