کد خبر : 1584664 | 27 دی 1397 ساعت 17:24 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه ۱ - سرخپوشان پاکدشت صفر

لیگ یک/ ارومیه لقمه گلوگیر برای بالانشین ها

نود ارومیه یک بار دیگر ثابت کرد که در خانه لقمه ای گلوگیر برای همه تیم های دسته اولی محسوب می شود.

لیگ یک/ ارومیه لقمه گلوگیر برای بالانشین ها

به گزارش ورزش سه، شاید در پایان مسابقه امروز نود مقابل سرخپوشان کمتر کسی حدس می زد تیمی که در اولین بازی نیم فصل اولش با ۶ گل مغلوب سرخپوشان شده بود بتواند انتقام آن شکست را با برد یک بر صفر بگیرد اما شاگردان وحید بیات لو سرمربی نود با ارائه یک بازی محکم و با پنالتی فرزاد محمدی در دقیقه ۴۹ نه تنها سه امتیاز این بازی را به دست آوردند بلکه باعث خوشحالی همه تیم های بالای جدولی شدند.


ارومیه قبلا تیم های خوبی مثل مس کرمان، گل گهر، گل ریحان و ... را متوقف کرده و این بار هم از پس شاگردان فرهاد کاظمی برآمد.


اگرچه تیم میهمان که می توانست با پیروزی برابر نود همچنان صدرنشین لیگ دسته اول باشد تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و همین باعث ضعف تیم شده بود.


حالا سرخپوشان با این شکست ناراحت کننده با ۳۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفته اگرچه نتیجه دلخواه آنها تساوی گل گهر و مس کرمان بود اما این اتفاق رقم نخورد تا گل گهر با پیروزی بزرگ در خانه مس با ۳۶ امتیاز تبدیل به صدرنشین تازه لیگ دسته اول بشود.با این حال تیم سرخپوش فرهاد کاظمی تیمی مدعی و جدی برای حضور در پله صعود در لیگ دسته اول باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها