کد خبر : 1584713 | 27 دی 1397 ساعت 22:59 | 214.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مجید جلالی به جنجال کی‌روش

سرمربی سابق پیکان از هواداران فوتبال خواست با توجه به شرایط کنونی تیم ملی نسبت به صحبت‌های کارلوس کی‌روش سکوت کنند.

واکنش مجید جلالی به جنجال کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش همانند پایان بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی که در صحبت‌هایی جنجالی انتقاداتی را متوجه پرسپولیس کرده بود، اینبار هم بعد از صعود به عنوان سرگروه از مرحله گروهی جام ملت‌ها نطق تندی را علیه مدیران ورزش و همچنین باشگاه پرسپولیس داشت. صحبت‌هایی که با انتقاداتی نیز همراه بود و جواد خیابان به عنوان مجری برنامه فوتبال آسیایی بخشی از برنامه خود را به آن اختصاص داد.


مجید جلالی، سرمربی سابق پیکان با حضور روی خط این برنامه درباره اتفاقات شکل گرفته گفت: در این مقطع زمانی که چنین بحث هایی به وجود می آید خیلی نگران کننده است. باید در فلسفه رفتاری ایشان را در فرصت بهتری بگویم که چرا این صحبت ها را در این زمان اعلام می کنند. با این حال با توجه به شرایط تیم ملی که با سکوت به موقع بزرگان فوتبال ایران همراه بوده، چیزی نمی گویم. بهتر است که به این مسائل که می تواند تفرقه ایجاد کند ورود نکنیم و به موقع درباره آن صحبت خواهیم کرد.


وی در پایان و در شرایطی که قصد داشت صحبتی علیه کی‌روش نداشته باشد و همه چیز را به پایان جام ملت‌ها و موفقیت تیم ملی در این رقابت‌ها موکول کند، گفت: بهتر است که به خاطر تیم ملی اکنون سکوت کنیم. بله، باید به خاطر تیم ملی، فوتبال مان و مردم کشورمان که با فوتبال می توانند خوشحال باشند سکوت کنیم.

 

دیدگاه‌ها