کد خبر : 1584799 | 28 دی 1397 ساعت 13:50 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

یونس محمود: قطر و عربستان شبیه به ایران و عراق!

ستاره سابق تیم ملی عراق عقیده دارد که خاورمیانه دوباره یک دیدار جذاب و حیثیتی ایجاد کرده است.

یونس محمود: قطر و عربستان شبیه به ایران و عراق!

به گزارش "ورزش سه"، یونس محمود ستاره سابق تیم ملی عراق و کارشناس برنامه مجلس شبکه الکاس قطر در حاشیه دیدار عربستان و قطر که با اتفاقات جالب، جذاب و البته حاشیه ای همراه بود صحبت های جالبی را مطرح کرد.


یونس محمود که به عنوان بازیکن و کاپیتان عراق همواره دیدارهای حساس و مهمی با ایران برگزار کرده، در حاشیه این برنامه گفت که از نظر او دیدار عربستان و قطر نیز شبیه به دیدار ایران و عراق شده است.


هر چند دو کشور ایران و عراق بعد از جنگ طولانی مدت خود در سال های اخیر روابط نزدیک و دوستانه ای داشتند اما رقابت فوتبالی این دو تیم همچنان جذاب و حاشیه ای است و هر دو تیم با انگیزه های متفاوتی پا به میدان می گذارند و حالا یونس محمود عقیده دارد که خاور میانه باز هم بعد از نبرد های حساس و کلیدی مانند ایران و عراق، عراق و کویت، ایران و عربستان یک دوگانه جذاب ساخته است.


وی در این باره می گوید: قطر و عربستان شبیه به بازی ایران و عراق است. بازی ایران و عراق همیشه حساسیت خاصی داشته و این قضیه بین بیشتر تیم های خلیج فارس حضور دارد. عربستان و قطر یک بازی دربی گونه برگزار کردند و رقابت این دو تیم حالا متفاوت از گذشته است.


این صحبت ها در شرایطی مطرح می شود که تلاش های مسئولان برگزاری مسابقات نیز نتیجه ای برای بی حاشیه بودن این مسابقه نداشت و در پایان دیدار شاهد درگیری هایی در زمین بودیم که در مسابقات مرحله گروهی بی سابقه بود.

دیدگاه‌ها