کد خبر : 1584850 | 28 دی 1397 ساعت 15:54 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: تحمل نیمکت نشینی در چلسی سخت است

الیویه ژیرو، مهاجم چلسی، تایید کرد که تحمل نیمکت نشینی در این تیم برایش دشوار است و از این مسئله راضی نیست.

ژیرو: تحمل نیمکت نشینی در چلسی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو که زمستان سال گذشته از آرسنال به چلسی پیوست، در استمفورد بریج هم نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب آبی ها پیدا کند . در چنین شرایطی، شایعاتی در مورد پیوستن گونسالو ایگواین به این باشگاه لندنی هم منتشر شده؛ انتقالی که می تواند شرایط را برای ژیرو دشوارتر کند.

این ملی پوش فرانسوی به خبرنگاران گفت:" من نیستم که در مورد تیم تصمیم می گیرم و ترکیب اصلی را انتخاب می کنم اما واضح است که هر بازیکنی دوست دارد در هر دیدار به میدان برود.

به عنوان یک مبارز، واضح است که از بودن روی نیمکت راضی نیستم اما باید این ناراحتی را برای خودم نگه دارم و آن را به انرژی مثبت برای سختکوشی در تمرینات تبدیل کنم.

 

1363313

 

 

درست است که من هر بار از ابتدا بازی می کنم، تلاش می کنم تا چیزی به تیم اضافه کنم و نقش خودم را بازی کنم. اما در این 14 بازی، من تنها در نیمی از آنها از ابتدا بازی کردم و از این نظر، داشتن ثبات کمی دشوار است. باید در چند دیدار پشت هم بازی کرد تا بتوان در بهترین فرم بود؛ به همین دلیل، چند ماه گذشته کمی دشوار بود.

6 ماه ابتدایی در چلسی برای من خیلی خوب بود. من نیاز داشتم از آرسنال جدا شوم زیرا آرسن ونگر می خواست با مهاجمانی با ویژگی هایی دیگر بازی کند. دوران حضور من در آرسنال به پایان رسیده بود و من از اینکه به باشگاه بزرگی مانند چلسی پیوستم، واقعا خوشحال بودم.

من خیلی خوب جا افتادم. مثل این بود که مدت هاست در چلسی هستم. احساس خیلی خوبی داشتم، با درک خوب از بازیکنان. ما قهرمان جام حذفی شدیم و من بازی های زیادی انجام دادم و سپس فرصت بازی در جام جهانی را پیدا کردم. این برای من خیلی خوب بود."

دیدگاه‌ها