کد خبر : 1584857 | 28 دی 1397 ساعت 17:34 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

ثابتی: به ده خسوس فارسی یاد می دهیم!

مهدی ثابتی می گوید فرناندو ده خسوس یکی از بهترین دروازه بان های ایران است و می تواند الگوی بقیه باشد.

ثابتی: به ده خسوس فارسی یاد می دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ثابتی دروازه بان سابق تیم تراکتورسازی و مربی گلرهای تیم ماشین سازی در گفتگو با ورزش سه در خصوص عملکرد دروازه بان های این تیم در تمرینات گفت: در نیم فصل دوم با اضافه شدن علیرضا حیدری جمع گلرهایمان شد 3 تا. تمرین ها را بر پایه قدرت و سرعت و تکنیک شروع کردیم و هرچه به بازی‌ها نزدیک تر میشویم سعی میکنیم چابکی و توپ گیری را به شرایط بازی نزدیک کنیم تا انشالله آماده شویم برای شروع نیم فصل دوم که بتوانیم مثل نیم فصل اول گلرهای خوبی داشته باشیم و عملکرد خوبی داشته باشند.

 

وی درباره شرایط علیرضا حیدری که از تراکتورسازی به ماشین سازی آمده هم اظهار داشت: تعطیلاتمان جوری بود که دو هفته استراحت کردیم. دو هفته استراحت ما با2 هفته استراحت تراکتور پشت هم شد تا حیدری از شرایط خوبش یک ذره فاصله بگیرد ولی تا بازی ها هم 2 هفته ای مانده و میتوانیم به شرایط خوب برسیم. شرایط بدی ندارد و به وضعیت خوب نزدیک می شود. امیدوارم دو هفته آینده شرایط مطلوب تری پیدا کند.

مربی دروازه بان های تیم ماشین سازی درباره وضعیت فرناندو ده خسوس و تفاوت او با دیگر گلرهای ماشین سازی هم اظهار داشت: به نظرم فرناندو یکی از بهترین گلرهای حال حاضر ایران است. فوق العاده با تکنیک است و در تمرین جدی عمل می کند. او حرفه ای زندگی می کند و به نظرم الگوی خوبی است برای دروازه بان های ایرانی به خصوص گلرهای تیم خودمان. همیشه هم به آن ها میگویم حتی به علیرضا حیدری هم این را گفتم. سعی میکنیم گلرها را به هم نزدیک کنیم نه این که از توانشان کم کنیم سعی میکنیم همه را در یک رنج داشته باشیم که اگر نیاز شد مشکل جایگزین نداشته باشیم که فکرمان خراب شود.

 

او درباره فیلم برداری اش با گوشی از تمرینات هم توضیح داد: من تمام بازی ها و تمرینات را چه زمانی که آقای مهاجری تشریف آوردند چه قبل از آن فیلم برداری کردم. خودم نگاه میکنم فیلم ها را و نسبت به نقطه ضعفشان سعی میکنم تمرین ها را عوض کنم یا بیشتر کار کنم. اگر کادرفنی بخواهد به آن ها هم نشان می دهم.

 

ثابتی در این خصوص که با فرناندو ده خسوس به چه شکل ارتباط برقرار می کند هم گفت: با فرناندو مشکلی از لحاظ زبان نداریم. از کلمات کلیدی بیشتر استفاده میکنیم. البته او فارسی هم تاحدی بلد است مثل این که «یار پشتته و...» که البته ما هم سعی می کنیم به او بیشتر یاد بدهیم.

دیدگاه‌ها