کد خبر : 1584941 | 28 دی 1397 ساعت 22:43 | 113.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش متفاوت از دور جدید تمرینات تیم ملی

اینجا هوا آفتابی است و همه امیدها به جام

یک روز پس از حرف و حدیث های جدید ایجاد شده حول تیم ملی، بازیکنان دور جدید تمرینات خود را در ابوظبی برگزار کردند. اینجا همه چیز امن و امان است.

اینجا هوا آفتابی است و همه امیدها به جام

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه چیز مطابق معمول در پیش بود و تیم ملی به دنبال آغاز دور جدید آماده سازی خود بود و البته هواداران تیم ملی نیز حلاوت صعود به عنوان صدرنشین را مزه مزه می کردند حرف و حدیث هایی اوضاع را کمی به هم ریخت اما تمرین امروز تیم ملی نشان داد هوای بالای سر این تیم همچنان آفتابی است و به توجه به حرف هایی که به درست و یا اشتباه در جاهای مختلف از جمله رسانه های مجازی مطرح می شود تاثیری بر روی بازیکنان نگذاشته است.

 


بازیکنان تیم ملی از ساعت 18 امروز اولین تمرین دور جدید حضور خود در ابوظبی را در همان زمین کریکت زیر نظر کارلوس کی روش آغاز کرد. سرمربی طغیان گر تیم ملی برخلاف روز گذشته امروز خیلی بی سر و صدا در محل تمرین حضور یافت و بر کار شاگردان خود نظاره داشت. نظاره ای شاید عمیق تر از روزهای قبل و بعد از گرد و خاکی که حالا شاید خود کارلوس هم به این نتیجه رسیده باشد که کاملا بی موقع بود.

 


خوشبختانه تمام بازیکنان در سلامتی کامل بدنی قرار دارند و حداقل در بیست دقیقه ای که خبرنگاران و اصحاب رسانه بر سر تمرین حضور داشتند با شوق همیشگی و شاید انگیزه ای بیشتر از قبل به کار می پرداختند.

 

 


این سه لژیونر به مانند هر روز از تمرینات تیم ملی باز هم با چاشنی شوخی و خنده در زمین کریکت حضور یافتند. کاملا در تصویر پیداست سردار و مرتضی و علی جهان یکی از بازیکنان را سوژه خنده خود کردند. فکر می کنید کدام بازیکن؟

 

 

 


همان اتفاق و همان خنده ها حالا از نمای دیگر، بازیکنانی که باید به دستور دکتر دیگو ناگهان از دستشان کار می کشیدند در صورتی که نمی توانستند موفق باشند اینچنین سوژه دیگر بازیکنان می شدند. حالا بازیکن خطاکار می ماند و قدرت خارج شدن از این مخمصه.

 

 

 

 

 


سردار، احسان، علی جهان، کاپیتان مسعود و خیلی های دیگر سعی کردند در چالش پنالتی ها سربلند بیرون بیایند. چه موفق به این کار می شدند مثل علی جهان و احسان و چه نمی شدند نشان دادند همچنان آماده خوشحال کردن مردم ایران هستند.

 

 

 

 

مهاجمان همچنان مشغول کارند. سردار، کریم و طارمی و بقیه مهاجمان تیم ملی آن قدر تجربه دارند تا راه رقابت با مهاجم قطری را بلد باشند. آنها هنوز فرصت زیادی دارند تا بتوانند صدرنشین جدول گلزنان باشند. هنوز فرصت زیادی برای تیم ملی باقی مانده تا بتواند بهترین خط حمله را نیز در کنار بهترین خط دفاع برای خود کند.

 

 

 


در هر تمرین تنها یکی دو فریم و یا دقیقه ای فرصت دارید تا مستر CQ را این گونه آماده رقابت با سایرین ببینید. امروز از آن تمریناتی بود که مرد پرتغالی باز هم پشت توپ قرار گرفت تا باز هم روی یکی از بازیکنان را کم کند.

 


لشگر تیم ملی بار دیگر در ابوظبی به راه افتاد. ملی پوشان فوتبال ایران پس از صعود حالا باز هم باید در همان شهر ابتدایی به میدان بروند. بازیکنانی که با اینچنین اراده ای در تصویر دیده می شوند قطعا این بار به کمتر از قهرمانی راضی نیستند. بازیکنانی که فردا آخرین تمرین خود را برگزار می کنند به دور از هر گونه حرف و حدیث و اتفاقاتی که حول این تیم می افتد به خوبی می دانند می توانند با ایستادگی برابر چند حریف دیگر خود را جاودانه کنند و همه مردم ایران را خوشحال. بدون کوچکترین نگاهی به هر چیز حاشیه ای.

دیدگاه‌ها