کد خبر : 1585030 | 29 دی 1397 ساعت 11:32 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ناپولی از فدراسیون ایتالیا در برابر نژادپرستی

باشگاه ناپولی به انتقاد از فدراسیون فوتبال ایتالیا پرداخت و رد اعتراض آنها به اخراج کولیبالی در دیدار مقابل اینتر را فرصت سوزی در جنگیدن علیه نژادپرستی دانست.

انتقاد ناپولی از فدراسیون ایتالیا در برابر نژادپرستی

به گزارش "ورزش سه"، کولیبالی در جریان شکست 1-0 تیمش مقابل اینتر، مورد توهین های فراوانی از سوی هواداران حریف قرار گرفت و شعارهای نژادپرستانه علیه اش در ورزشگاه شنیده می‌شد. او در جریان همین توهین ها خطایی انجام داد که کارت زرد دوم را برایش به همراه داشت و باعث اخراج او شد. باشگاه ناپولی به این تصمیم داور اعتراض کرده بود و معتقد بود که وجود جوی وحشتناک در ورزشگاه باعث خطا کردن کولیبالی شده است.

 

 

1367112

 

 

با این حال، فدراسیون فوتبال ایتالیا، این ادعا را رد کرد و با ادعای باشگاه در این رابطه مخالفت کرد. باشگاه نیز که از این تصمیم عصبانی شده، واکنش تندی نشان داده است. در بیانیه باشگاه آمده:" تصمیم فدراسیون مبنی بر محرومیت کولیبالی، شکستی تلخ برای فوتبال و جنگیدن با نژاد پرستی است که متاسفانه هنوز بخشی از فوتبال را تشکیل می‌دهد. جنگی که یوفا سالهاست در آن قرار دارد و ناپولی هم همیشه از آن حمایت کرده است. امروز فرصت بزرگی از دست رفت و این نشان می‌دهد که هنوز تغییرات بزرگ و جامعی لازم است."

دیدگاه‌ها