کد خبر : 1585214 | 30 دی 1397 ساعت 09:03 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویتسل: پیروزی در اولین بازی نیم‌فصل دوم مهم است

بوروسیا دورتموند، صدرنشین مقتدر نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا، نیم‌فصل دوم را هم مقتدرانه آغاز کرد تا با پیروزی 1-0 مقابل لایپزیش، بعد از 18 هفته به امتیاز 45 دست یابد.

ویتسل: پیروزی در اولین بازی نیم‌فصل دوم مهم است

به گزارش "ورزش سه"،  هیچکس بیشتر از هواداران بایرن مونیخ، دیروز خواهان پیروزی لایپزیش بر بورسیا دورتموند نبود. بایرنی‌ها اولین بازی نیم‌فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و اگر لایپزیش موفق می‌شد در خانه خود، شاگردان لوسین فاوره را شکست دهد، اختلاف بایرن با صدرنشین جدول به 3 امتیاز می‌رسید. ولی دورتموندی‌ها حریف پرقدرت خود را 1-0 شکست دادند تا ثابت کنند قصد ندارند پا پس بکشند و صدر جدول را به این راحتی‌ها واگذار کنند.

 

بازیکنان دورتموند بعد از بازی از نمایش خود در میدان و نتیجه بازی بسیار راضی بودند. اکسل ویتسل، ستاره بلژیکی دورتموند که تک‌گل بازی را به ثمر رساند و سه امتیاز شیرین نصیب تیمش کرد، بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما از قبل می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. چون لایپزیش تیمی است که حریفش را واقعا تحت فشار می‌گذارد".

 

1374360

 

ویتسل در ادامه گفت:" ما بازی را عالی شروع کردیم ولی در نیمه دوم دیگر نمی‌توانستیم به اندازه نیمه اول مالکیت توپ را حفظ کنیم. ولی از اینکه توانستیم این بازی را با پیروزی تمام کنیم واقعا خوشحالیم. پیروزی در اولین بازی نیم‌فصل دوم خیلی مهم است. من واقعا خوشحالم با گلی که زدم توانستم در پیروزی تیمم نقش داشته باشم و به پیروزی دورتموند کمک کنم".

 

دیدگاه‌ها