کد خبر : 1585281 | 30 دی 1397 ساعت 12:41 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی برنامه المجلس و ادامه بحث لیث با مجریان؛

از کاریکاتور بیرانوند و کی روش تا کل کل ایران - عمان

برنامه المجلس شبکه تلویزیونی الکأس دیشب باز هم به بحث ها و حاشیه های جالبی اختصاص داشت. این بار حتی پای عمانی ها هم به بحث با لیث نوبری باز شد.

از کاریکاتور بیرانوند و کی روش تا کل کل ایران - عمان

به گزارش "ورزش سه"، برنامه دیشب المجلس در شبکه تلویزیونی الکأس قطر، حواشی مختلفی را در بر داشت. در یکی از قسمت های برنامه که به تیم ملی ایران مربوط بود، کاریکاتور علیرضا بیرانوند را نشان دادند که با یکی از پرتاب های خاص خود در حال فرستادن کی روش به سمت کلمبیا است. سپس تیتر روزنامه خبر ورزشی را نشان دادند که برانکو گفته بود حرف های کی روش برایم خنده دار است و بعد از آن تیتر «جنجال ترجمه». کارشناسان عربی برنامه از لیث نوبری خواستند که تیتر را ترجمه کند و بگوید که چه معنایی دارد. اما نوبری حاضر به انجام این کار نمی شد. در پایان از او پرسیدند که آیا مردم در حال حاضر با کی روش مشکل دارند یا خیر؟ لیث در پاسخ به این سوال گفت: بله، نمی توانم حاشا کنم. البته مشکلاتی وجود دارد که در حال حل شدن است.


بعد از آن، یک نفر برای مجریان برنامه پیام داد و تیتر را ترجمه کرد. اما به نظر می رسید که آنها به صورت دقیق متوجه مسئله نشدند.

 

بخش دیگری از برنامه دیشب، صحبت های لیث نوبری با کارشناس عمانی پیرامون بازی دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتها بود. کارشناس عمانی گفت: بازیکنان شما از نظر آمادگی جسمانی و قدرت بدنی شرایط خوبی دارند اما نفرات سرعتی در ترکیب خود ندارید و ما از همین طریق می توانیم به تیم شما ضربه بزنیم.

 

در ادامه لیث نوبری از قهرمانی های ایران در آسیا صحبت کرد که باز هم همتای عمانی اش واکنش نشان داد. او در این موضوع گفت: آن قهرمانی ها متعلق به بیش از 40 سال پیش است که تیم های دیگر خواب بودند. از زمانی که تیم ها روی فوتبال کار کرده و پیشرفت کرده اند، شما قهرمان نشدید. هر دوره به عنوان مدعی وارد می شوید، ولی زود حذف می شوید. من معتقدم تیم شما ضعف دارد و حذف می شود و امیدوارم این اتفاق فردا مقابل تیم کشور خودم رخ بدهد.

 

در ادامه لیث نوبری گفت: ما تیم اول آسیا هستیم و این مسئله با پارتی بازی اتفاق نمی افتد. تیم ما زحمت کشیده و به خاطر قدرتش در این جایگاه قرار گرفته است.

 

این صحبت های لیث هم با واکنش کارشناس لبنانی مواجه شد و او گفت که خط هافبک ایران به اندازه عمان قدرت ندارد و در زمین اگر تیم عمان تا نیمه اول گل نخورد، در نیمه دوم ایران با مشکل روبرو خواهد شد.

 

سپس کارشناس فلسطینی گفت: شما از تیم خود تا به اینجای جام راضی هستید؟ تیم عمان 2 باخت داشته ولی نمایش خوبی داشته است. لیث در پاسخ به این سوال گفت: تیم ما دو بازی نسبتا راحت داشت که به پیروزی رسید. در بازی با عراق هم چون به پیروزی نیاز نداشتیم، فشار زیادی نیاوردیم. اما ما بازیکنانی داریم که در چند پست می توانند بازی کنند. مثلا قدوس در پست های هافبک، وینگر و مهاجم بازی می کند. این مسئله کار تیم های مقابل ما را دشوار می کند.

 

مشاعره جالب لیث نوبری برای تیم ملی ایران

 

 

دیدگاه‌ها