کد خبر : 1585379 | 30 دی 1397 ساعت 18:01 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تی دانگ؛ نقش اول سکانس تاریخی فوتبال ویتنام(عکس)

ویتنامی ها در دیدار با اردن روز تاریخی برای فوتبال خود رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ویتنام دیدار با اردن با موفقیت به پایان رساند و توانست با پیروزی در ضربات پنالتی راهی مرحله بعدی مسابقات شود.


قرمزپوشان ویتنام در این دیدار ابتدا از حریف خود عقب افتادند اما به بازی برگشتند و اگر نمایش خوب دروازه بان اردن نبود، در وقت های معمول برنده مسابقه بودند اما برنده این مسابقه را ضربات پنالتی مشخص کرد.
اشتباه بازیکن اردن و کوبیدن توپ به تیرک دروازه در کنار واکنش خوب دروازه بان ویتنام برای مهار توپ باعث شد تا ویتنام را در موقعیت برد قرار دهد اما ترانگ مین ضربه پنالتی خود را از دست داد و بازیکنان اردن نیز از پنالتی خود استفاده کردند تا نوبت به ضربه پنالتی تی دانگ برسد.


تی دانگ با یک ضربه دقیق و بر خلاف جهت حرکت عامر شفیع توپ را وارد دروازه کرد تا به این ترتیب ویتنام این دیدار را با برد به پایان برساند و برای اولین مرتبه به جمع 8 تیم برتر صعود کند و روز تاریخی در فوتبال این کشور رقم بخورد.


در این درخشش هر چند چهره های زیادی سهیم بودند اما تی دانگ با گلزنی در آخرین پنالتی سکانس تاریخی فوتبال این کشور را رقم زد و توانست لحظه ای فراموش نشدنی برای این کشور خلق کند.


ویتنام حالا منتظر دیدار عربستان و ژاپن است تا برای ادامه ماجراجویی خود در این  مسابقات برنامه ریزی کند.

 

1374533

 

1374534

 

1374535

 

1374536

دیدگاه‌ها