کد خبر : 1585462 | 30 دی 1397 ساعت 21:43 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتانی به اشکان می آید (عکس)

اشکان دژاگه با بازی های درخشانش درآخرین تورنمنت ملی خود، نقش بسزایی در موفقیت های اخیر تیم ملی در جام ملت های آسیا2019 ایفا کرده است .

به گزارش ورزش سه اشکان دژاکه بدون شک سوپرایز کارلوس کی روش در این  جام  بود . او با این که درجام جهانی فرصت حتی یک دقیقه حضور در هر سه بازی تیم ملی  را پیدا نکرد اما   به جایش دراین تورنمنت  از بازی اول تا به امروز در میانه میدان مثل الماس خوش تراش در ترکیب تیم ملی ایران درخشید و پر بیراه نیست  که او را تا به این جا  یکی ازآماده ترین  بازیکنان جام  به شمار بیاوریم .


او  بازهم با ارائه یک فوتبال  قابل قبول  نقش موثری در پیروزی تیم ملی در نیمه اول این دیدار را داشت . 


 اشکان را باید فرمانده تیم ملی دراین دوره از جام ملت های آسیا بنامیم ،بازیکنی که در روزهای پایان ملی خودش یک بار دیگر نشان داد  که چرا تا این حد مورد اعتماد مرد پرتغالی است .


او درمیانه میدان به عنوان یک بازیکن قابل اتکا ضمن این که درتمام درگیری ها شرکت می کند در هدایت  تیم هم نقش بسزایی دارد و وقتی به عنوان کاپیتان تیم به او برای ایستادن پشت ضربه پنالتی  اعتماد  می کنیم  این اعتماد را به بهترین شکل ممکن جواب می دهد  درست برعکس کاپیتان تیم ملی عمان  که  آرزوهای تیمش را با از دست دادن پنالتی به باد داد.


 اشکان در آخرین تورنمت ملی خودش با به بجا گذاشتن این بازی های خوب و به ثمر رساندن دو گل تا به این جا  نامش را در تاریخ فوتبال ایران ماندگار کرده است  و اگر این بازی خوب دژاگه   توام با قهرمانی شود دیگر باید او را در ردیف بزرگان تاریخ فوتبال این مرز و بوم به شماربیاوریم .

 

دیدگاه‌ها