کد خبر : 1585466 | 30 دی 1397 ساعت 21:51 | 179.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس با گل اشکان به اوج رفت؛

کی روش و مشتی به سوی دیگران (عکس)

سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم تیم ملی مشت های خود را با خیالی آسوده گره کرد.

کی روش و مشتی به سوی دیگران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در یک نیمه سخت و پر فراز و نشیب با برد از زمین خارج شد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در نماهایی که تلویزیون نشان داد، همواره آرام در کنار زمین حضور داشت؛ صحنه پنالتی ابتدای مسابقه با آرامش کارلوس همراه بود و سرمربی تیم ملی که گویا سرنوشت توپ را می دانست، بی هیاهو تماشاگر این صحنه شد.

 


سرمربی تیم ملی حتی بعد از گل جهانبخش نیز خیلی بالا و پایین نپرید و با خونسردی تماشاگر این صحنه شد تا نشان دهد همچنان از نتیجه بازی نگران است و البته که می داند شکست در این مسابقه که بسیار دشوار و سخت است، برای او گران تمام خواهد شد.

 


گل اشکان دژاگه اما ورق را برای کارلوس برگرداند؛ سرمربی تیم ملی بعد از این گل مشت های خود را گره کرد و شادی خود را اولین نفر با مارکار و سپس با دیگر اعضای نیمکت تیم ملی تقسیم کرد تا نشان دهد با دو گل در نیمه اول، تیم ملی ماموریت خود را انجام داده و سرمربی تیم ملی نیز می تواند یک جشن با آسودگی خیال برگزار کند.

 


سرمربی تیم ملی حالا ایران را به جمع 8 تیم برتر رسانده و می تواند با مشت های گره کرده خود که همواره برای تاریخ 8 ساله حضور او در ایران با موفقیت های پی در پی همراه بوده و یک نشانه مهم در تیم تحت هدایت او محسوب می شود، به سراغ منتقدان خود برود.


کی روش با این برد یک گام بلند  به سوی مرحله بعدی مسابقات برداشته و به خوبی می داند که شکست عمان، قدمی بسیار مهم تر از دیدارهای قبلی بوده و همین اعتماد به نفس می تواند تیم او را برای ادامه مسابقات حفظ و با انگیزه کند.

 


آنچه که مورد نیاز تیم ملی و مورد پسند جامعه فوتبال ایران است، به حفظ آرامش کی روش و جذب حداکثری او در فوتبال ایران باز می گردد و همه به موفقیت ایران در امارات چشم دوخته و چشم انتظار قهرمانی تیم ملی هستند.


برای این مهم کارلوس باید مشت خود را به سوی دیگران گره کند و با دعوت مجدد از طرفداران فوتبال همه انرژی مثبت خود و تیم ملی را به سوی تیم تحت امرش بکشاند. همه در انتظار لبخند موفقیتی هستیم که همه خود را در آن شریک بدانند.

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها