کد خبر : 1585597 | 01 بهمن 1397 ساعت 11:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپایر میزبان تورنمنت چهارجانبه روس‌ها

کمپ مدرن و بی نظیر اسپایر این روزها به محلی مناسب برای آماده سازی باشگاه های اروپایی در سرمای زمستان تبدیل شده است.

اسپایر میزبان تورنمنت چهارجانبه روس‌ها

به گزارش "ورزش سه"، از اوایل دی ماه کمپ اسپایر دوحه روزهای بسیار شلوغی را سپری کرد. از میزبانی اردوی آماده سازی بیش از 9 تیم ملی حاضر در جام ملت های آسیا گرفته تا میزبانی از 17 باشگاه بزرگ و سرشناس اروپایی از جمله بایرن مونیخ آلمان، پاری سن ژرمن فرانسه، بروژ بلژیک، آیندهوون هلند و ... باعث شد تا سران قطری این کمپ با شهرت بسیار زیادی مواجه شوند.


اسپایر که به مدت 10 روز میزبان اردوی آماده سازی ایران همین طور باشگاه پرسپولیس به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بود حالا در صدد برگزاری تورنمنت چهارجانبه ای با حضور چهار باشگاه سرشناس و مطرح روسیه در دوحه است. لیگ برتر این کشور به خاطر سرما تا اواخر اسفندماه تعطیل خواهد بود به همین خاطر با امضای تفاهم نامه میان اسپایر و این باشگاه ها قرار است از امروز به مدت یک هفته این تورنمنت با نام MATCH PREMIER CUP برگزار شود.


چهار باشگاه لوکوموتیو مسکو، اسپارتاک، زنیت سن پطرزبورگ به همراه روستوف در این تورنمنت به مصاف هم خواهند رفت تا مینی مسابقات قهرمانی روسیه را به میزبانی اسپایر دوحه برگزار کنند. جالب این که آکادمی اسپایر برای این تیم ها همان امکاناتی را در نظر گرفته است که پیش از این در اختیار تیم ملی ایران و کارلوس کی روش و تیم های مطرح دیگر همچون بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن قرار گرفته بود.

 

1374910

 

دیدگاه‌ها