کد خبر : 1585718 | 01 بهمن 1397 ساعت 18:44 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرگ شاهین سبز در آغوش رفیق قسم خورده

رکورد آنالیزور کی‌روش دست نخورده ماند

تیم ملی عربستان بعد از یک شروع قدرتمندانه در دو بازی بعدی شکست خورد تا از مسابقات کنار برود.

رکورد آنالیزور کی‌روش دست نخورده ماند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در دیدار با ژاپن نتوانست نمایش خوبی داشته باشد تا در نهایت با دریافت یک گل از روی ضربه کرنر، از دور مسابقات کنار برود تا یکی از تیم های پر افتخار جام ملت های آسیا، خیلی زود مجبور به بازگشت به خانه و احتمالا آغاز تغییرات شود.

 

شروع قدرتمندانه ادامه نداشت
عربستانی ها که در جام جهانی 2018 بعد از مدت ها غیبت حضور داشتند، از جمله تیم های مدعی در امارات بودند و مسابقات را نیز با دو برد برابر کره شمالی و لبنان آغاز کردند تا مشخص شود پیتزی با تیمی مدعی پا به این مسابقات گذاشته است.
سعودی ها اما در دیدار با قطر تنها 20 دقیقه موفق داشتند و در روزی که به برد نیاز داشتند تا از دیدار با ژاپن فرار کنند، با دریافت دو گل از زمین مسابقه دیدار با قطر خارج شدند تا اولین شکست خود را در اولین آزمون دشوار تحمل کنند.
تیم ملی عربستان در دیدار با ژاپن اما باز هم تیم کم خطری بود و با وجود مالکیت توپ بالا نتوانست برنده باشد تا به این ترتیب یکی از مدعیان جام خیلی زود خاک امارات را ترک کند و احتمالا پیتزی نیز به پایان همکاری خود برسد.

 

1375037

 

ادامه ناکامی در جام ملت ها
این ناکامی اما استمرار ناکامی های نسل جدید فوتبال عربستان بود که حتی حضور در جام جهانی نیز نتوانست سرنوشت این تیم را تغییر دهد. عربستانی ها در سال 2007 حضور در فینال را تجربه کردند اما بعد از قهرمانی در سال 1996 در امارات، در جام ملت ها هیچگاه نشانی از یک مدعی قهرمانی نداشتند و همواره جام را با ناکامی ترک کردند.
عربستان در دو دوره گذشته، از مرحله گروهی نتوانست صعود کند و در مرحله گروهی از دور مسابقات کنار رفت و امسال نیز تنها یک مرحله نسبت به گذشته پیشرفت داشتند که قطعا برای مدیران ورزش این کشور، راضی کننده نیست.


آخرین قهرمانی عربستان در سال 1996 در شرایطی به دست آمد که وینگادا دوست نزدیک کارلوس کی روش، سرمربی آن تیم بود و حالا به عنوان مشاور در کنار کارلوس کی روش حضور دارد.

 

پیتزی قربانی احتمالی حذف زودهنگام
با توجه به نگرش کشورهای حاشیه خلیج فارس، پیتزی بعد از یک سال حضور موفق در این کشور، احتمالا به زودی کنار خواهد رفت و قربانی قطعی این حذف خواهد بود.
سرمربی سابق والنسیا و تیم ملی شیلی نتوانست در جام جهانی نیز توفیقی کسب کنند و با این نتایج باید شاهد کنار رفتن زودهنگام او از تیم ملی عربستان باشیم تا این حذف مانند همیشه یک قربانی سرشناس داشته باشد.

 

1375038

دیدگاه‌ها