کد خبر : 1585830 | 02 بهمن 1397 ساعت 10:40 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نظر سنجی بهترین بازیکن دور گروهی جام ملت‌ها

دژاگه برای عبور از بازیکن ویتنامی رای می‌خواهد!

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نظر سنجی بهترین بازیکن دور گروهی جام ملت های آسیا فعلا در رده دوم قرار دارد.

دژاگه برای عبور از بازیکن ویتنامی رای می‌خواهد!

به گزارش "ورزش‌سه"، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از چند روز پیش نظرسنجی ای در خصوص انتخاب بهترین بازیکن دور گروهی جام ملت های آسیا روی خروجی خود قرار داد. بر این اساس 10 بازیکن از تیم های مختلف آسیایی انتخاب شدند تا هواداران فوتبال در قاره کهن با مراجعه به سایت ای اف سی به آنها رای بدهند.


در این بین اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی هم حضور دارد که فعلا درنظرسنجی انجام شده در رتبه دوم قرار گرفته است. دژاگه تا این لحظه حدود 120 هزار رای کمتر از «نوین چانگ های» بازیکن ویتنامی به دست آورده و در رتبه دوم قرار دارد. این اتفاق در حالی رخ داده که معمولا در نظر سنجی های اینچنینی ایرانی ها بیشترین رای را می آورنداما حالا که به روزهای پایانی نظرسنجی نزدیک می شویم بازیکن ویتنامی گوی سبقت را از دژاگه ربوده است.


در این شرایط دژاگه امیدوار است در مدت زمان باقیمانده تا پایان نظرسنجی هواداران فوتبال ایران به سایت AFC بروند و به او رای بدهند تا بتواند نظر مردم را به خود اختصاص دهد و عنوان بهترین بازیکن دور گروهی را از آن خود کند.


علاقه مندان برای رای دادن به دژاگه می توانند به آدرس اینترنتی سایت ای اف سی بروند و روی نام کاپیتان تیم ملی ایران کلیک کنند.

 

1375190

 

دیدگاه‌ها