کد خبر : 1586129 | 03 بهمن 1397 ساعت 12:42 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

۱۵ درصد شنوایی‌ام رفت، حالم را هم نپرسیدند

براری: برخواه با من مشکل دارد و دعوتم نمی‌کند

وزنه برداری که در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ با سرمربی تیم ملی آسیب دیده بود، حالا خانه نشین شده است.

براری: برخواه با من مشکل دارد و دعوتم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا براری، وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ که به عنوان ششمی دست پیدا کرد، بعد از حاشیه هایی به وجود آمده به واسطه آسیب دیدگی پرده گوشش در اردوی جدید تیم ملی حضور ندارد.


مشخص بود که اختلافات بین این وزنه بردار و سرمربی تیم ملی به اوج رسیده و به همین خاطر برخواه از براری برای اردوی جدید دعوت نکرده است.


محمدرضا براری که در چند ماه اخیر پیگیر درمان پارگی پرده گوش خود بوده، به "ورزش سه" گفت: با وجود اینکه تحت نظر پزشکان مراحل درمانی را سپری کردم، در آخرین معاینه ای که پزشکان داشتند، به من گفتند ۱۵ درصد از شنوایی ام را از دست داده ام و این بخش از شنوایی من دیگر به هیچ عنوان قابل برگشت هم نیست! درباره این مسائل زیاد صحبت کردیم؛ اما متاسفانه کسی سراغ مرا هم نگرفت و پیگیر حال من نشد.

 

1354227


وی درباره دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی وزنه برداری عنوان کرد: من پیش بینی می کردم که آقای برخواه به خاطر صحبت هایی که در این مدت بین ما رد و بدل شد، دعوتم نکند. البته هیچ دلیل فنی برای دعوت نکردن من ندارند چون در همین چند ماه چه در لیگ و چه در مسابقات خارجی وزنه بردارانی در وزن من حضور داشتند که نتوانستند به رکوردهایی که زدم، برسند. تنها دلیل دعوت نشدنم مسائل شخصی و صحبت هایی است که بعد از آسیب دیدگی گوش من مطرح شد.


وزنه بردار سابق تیم ملی در پایان گفت: من هدفم المپیک است و در این مدت تمریناتم را پیگیری کردم. البته شاید به خاطر آسیب دیدگی که داشتم به جام فجر نمی رسیدم، اما باید از من دعوت کنند چون با رکوردهایم نشان دادم بهترین وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم هستم.

دیدگاه‌ها