کد خبر : 1586192 | 03 بهمن 1397 ساعت 15:56 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

قول مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز؛

طبقه دوم نقش جهان تا اواسط اسفند بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن های ورزشی کشور گفت: طبقه دوم استادیوم نقش جهان تا اواسط اسفندماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت همچنین پروژه سقف این مجموعه تا اواخر خرداد ماه سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن های ورزشی کشور  پیش از ظهر امروز در بازدید از ورزشگاه نقش جهان در گفت و گو با خبرگزاری برنا از اصفهان اظهار کرد: پروژه استادیوم نقش جهان بسیار زیبا است و یکی از اشکالات اساسی آن طولانی شدن ساختش بود که اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی ادامه داد: طبقه دوم این استادیوم در بازی پرسپولیس و سپاهان مورد بهره‌برداری قرار نگرفت که با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار بر این شد که این طبقه هم در مسابقات بعدی به بهره‌برداری برسد.

 

1375663

 

مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن های ورزشی کشور گفت: امروز با بررسی های انجام شده در این بازدید قرار شد تا اواسط اسفند ماه سال جاری مجموعه استادیوم نقش جهان به بهره‌برداری برسد همچنین نواقص دیگر قسمت‌های آن هم برطرف شود تا  کل مجموعه در اختیار مردم اصفهان قرار بگیرد.

 

کریمی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از دیگر قسمت‌های استادیوم نقش جهان مشکل اعتباری وجود ندارد، بیان کرد: پوشش سقف این ورزشگاه هم در حال انجام است اما به دلیل سختی‌های فصل زمستان به بهره‌برداری کامل نمی‌رسد و حداکثر تا اواخر خرداد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

1375664

 

صبح امروز مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن های ورزشی کشور به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان و اعضای کارخانه فولاد و کارشناسان و مهندسان شرکت توسعه و تجهیز از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کردند.

دیدگاه‌ها