کد خبر : 1586268 | 03 بهمن 1397 ساعت 20:20 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش امری به احتمال جذب هافبک بارسلونا

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، از حضور احتمالی دنیس سوارز هافبک بارسلونا در این تیم استقبال کرد.

واکنش امری به احتمال جذب هافبک بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی های متوالی دنیس سوارز در ترکیب بارسلونا باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال انتقال این بازیکن در فصل زمستان به آرسنال شده و امری حضور او را عامل افزایش کیفیت تیمش می داند.

 

1373844

 

احتمال انتقال دنیس سوارز: "شرایط دشوار است و باشگاه به فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات ادامه می دهد. من در حال حاضر با همین بازیکنان فعلی نیز کار می کنم اما با توجه به مصدومیت بازیکنانی چون راب هولدینگ، دنی ولبک و هکتور بیرین، جذب بازیکنان جدید می تواند به تیم ما کمک کند. هدف اولیه ما این است که بازیکنی باکیفیت جذب کنیم و دنیس سوارز دارای این کیفیت است که در دو سمت چپ و راست بخش هجومی برای آرسنال بازی کند."

 

بازی با منچستریونایتد: "دیداری متفاوت پیش روی ما خواهد بود زیرا همان بازیکنان در حال حاضر در حال ارائه عملکردی فوق العاده برای یونایتد هستند. من آخرین بازی های یونایتد را دیده ام و حالا همه بازیکن این تیم اعتماد به نفس بالایی داشته و بسیار خطرناک هستند.

 

ما تا به حال 13 بار و یونایتد 12 بار فاتح FA CUP شده ایم و این دیدار برابر ما آزمون بزرگی خواهد بود و ما مشتاق آغاز این بازی مقابل هواداران خود هستیم."

دیدگاه‌ها