کد خبر : 1586470 | 04 بهمن 1397 ساعت 18:19 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود انتقادات گسترده از سرمربی اسلوونیایی

فدراسیون عراق: کاتانچ در بغداد می ماند

وداع زودهنگام از جام هفدهم ملت های آسیا آن هم با شکست مقابل قطر باعث شد تا هجمه انتقادات از مربی اسلوونیایی افزایش چشمگیری داشته باشد.

فدراسیون عراق: کاتانچ در بغداد می ماند

به گزارش "ورزش سه"، عراق در حالی مقابل قطر شکست خورد تا در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها وداع تلخی را تجربه کند که فوتبالدوستان این کشور انتظار داشتند تیمی که در اختیار سرکو کاتانچ بود حداقل تا جمع هشت تیم صعود کند.


طی روزهای گذشته با حذف از جام ملت ها انتقادات از این مربی اسلوونیایی به اوج خود رسید تا جایی که حیدر زکی مربی سرشناس و سابق عراقی ها با انتقاد شدید از افکار تاکتیکی کاتانچ به سایر چهره های محبوب و معروف این کشور از جمله یونس محمود و عمادرضا پیوست که خواستار برکناری سرمربی تیم ملی شده بودند.


در واکنش به این انتقادات و هجمه به راه افتاده سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق رسما با حمایت از عملکرد سکوکاتانچ مدعی شد این مربی براساس قرارداد سه ساله که تا جام جهانی 2022 با عراق به امضا رسانده است در بغداد خواهد ماند و حمایت همه جانبه مسئولان فوتبال عراق را پشت سر خود دارد.


سرکو کاتانچ بعد از شکست برابر قطر در کنفرانس مطبوعاتی تمام مسئولیت این ناکامی را به گردن گرفت و با دفاع از نمایش بازیکنانش در مصاف با عنابی ها اعلام کرد در این بازی شانس اصلا با آنها همراه نبود. این مربی در بازگشت کاروان عراق از دبی به بغداد همراه شاگردانش نبود چون امارات را به مقصد زادگاهش در اسلوونی ترک کرد.

دیدگاه‌ها