کد خبر : 1586549 | 04 بهمن 1397 ساعت 22:30 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف جستجوها برای یافتن مهاجم گمشده کاردیف

مقامات اعلام کرد که جستجو برای پیدا کردن هواپیمای گمشده حامل امیلیانو سالا، مهاجم جدید کاردیف، متوقف شده است.

توقف جستجوها برای یافتن مهاجم گمشده کاردیف

به گزاش "ورزش سه"، سالا که چند روز قبل از نانت به کاردیف پیوست، در سفر به انگلیس در هواپیمایی حضور داشت که روز دوشنبه ناپدید شد و تاکنون اثری از آن پیدا نشده است.

جستجو برای پیدا کردن سرنشینان این هواپیما امروز صبح از سر گرفته شده بود اما غروب امروز در نهایت تصمیم به توقف عملیات گرفته شد.

در بیانیه کاپیتان دیوید بارکر، مسئول عملیات جستجو آمده است:" تیم من امروز بار دیگر روند عملیت نجات که از دوشنبه شب آغاز شده بود را بار دیگر مرور کرد.

علی رغم تمام تلاشی که صورت گرفت و محدوده ای به وسعت 1700 مایل مربع پوشش داده شد، و همین طور بررسی داده های موبایل و تصاویر ماهواره ای، ما نتوانستیم هیچ نشانی از هواپیما و سرنشینانش پیدا کنیم.

24 ساعت جستجو ادامه پیدا کرد و در مجموع 80 ساعت ماموریت با سه هواپیما و پنج هلیکوپتر صورت گرفت. دو قایق نجات نیز در عملیات شرکت داشتند؛ به همراه چنین کشتی و قایق ماهیگیری.

ما همه اطلاعات را بررسی کردیم و در نهایت به این تصمیم دشوار رسیدیم که عملیات را متوقف کنیم. شانس زنده ماندن مسافران در این مرحله خیلی پایین است."

 

 

1375485

 

ونسان تان، مالک باشگاه کاردیف هم در بیانیه ای نوشت:" خبر دوشنبه شب همه ما در باشگاه کاردیف سیتی را حیرت زده کرد.

ما منتظر بودیم تا شریط را برای امیلیانو برای ورود به مرحله بعدی دوران حرفه ای اش فراهم کنیم. آنهایی که امیلیانو را ملاقات کردند، او را جوانی فروتن و پخته که مشتاق بود تا در لیگ برتر تاثیر گذار باشد، توصیف کردند.

واکنش خانواده فوتبال به این اتفاق واقعا تاثیرگذار بود و ما از همه کسانی که با فرستادن پیام، حمایت شان را نشان دادند، تشکر می کنیم.

ما همچنین از همه کسانی که در عملیات نجات شرکت داشتند و کسانی که همچنان برای امیلیانو، دیوید ایبوتسون (خلبان) و خانواده های شان دعا می کنند، تشکر می کنیم."

دیدگاه‌ها