کد خبر : 1586751 | 05 بهمن 1397 ساعت 18:44 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: کاش می شد از روی آنچلوتی کپی کرد!

گنارو گتوزو، سرمربی جوان میلان، مدعی شد برای شکست دادن ناپولی تیمش باید خیلی خوب بازی کند.

گتوزو: کاش می شد از روی آنچلوتی کپی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هدف روسونری در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و برای رسیدن به این دستاورد، آنها در دیدار با تیم های بالای جدول از جمله ناپولی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارند.

 

دیدار با ناپولی: "در غیاب آلان آنها تاوان زیادی خواهند داد اما من فکر می کنم کارلو آنچلوتی جانشینی برای او تعیین کرده است. در دیدار مقابل ناپولی باید برای کسب امتیاز نمایشی بسیار خوب ارائه دهیم زیرا باید برابر حریف ترسناکی بازی کنیم. ناپولی همانند فصل قبل بازیکنان دریبل زن زیادی در ترکیب دارد اما حالا آنها بیشتر روی به بازی مستقیم آورده و راحت تر با یکدیگر پاسکاری می کنند."

 

1376352

 

انتقال کریستوف پیاتک: "او مثل روبوکاپ است. پیاتک تنها چهار کلمه صحبت کرد و این خصیصه را در تمرینات نیز نشان داده است. پیاتک بازیکنی بسیار فیزیکی بوده و علاقه دارد در فضا حمله کند. پیاتک با شور و شوق فراوان وارد اردوی میلان شد و از اینکه همه از آن استقبال کردند شگفت زده شده بود."

 

رویارویی با کارلو آنچلوتی: "او همیشه برای من مثل پدر بوده و من خیلی مدیون کارلتو هستم. کارلتو 20 سال است مربیگری می کند و منم تا به حال ندیدم بازیکنی از او گلایه کند و کاش می شد از روی او کپی کرد."

دیدگاه‌ها