کد خبر : 1587088 | 07 بهمن 1397 ساعت 10:36 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

گاف سرمربی شیلی: سون، ستاره ژاپن است!

رینالدو روئدا، سرمربی تیم ملی شیلی، در اقدامی عجیب از سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای باشگاه تاتنهام به عنوان فوتبالیستی ژاپنی یاد کرد.

گاف سرمربی شیلی: سون، ستاره ژاپن است!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان قرعه‌کشی رقابتهای کوپا آمریکا که روز بیست و پنجم ژانویه در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد، قرعه‌کشی‌ای که با حضور دو تیم ژاپن و قطر به عنوان تیمهای مهمان برگزار شد، رینالدو روئدا، سرمربی تیم ملی شیلی، با اظهارنظری عجیب درباره سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای باشگاه تاتنهام، از او به عنوان فوتبالیستی ژاپنی یاد کرد و خبرساز شد.

 

ژاپن و قطر در رقابتهای پیش روی کوپا آمریکا به عنوان تیمهای مهمان حضور خواهند داشت. ژاپن در مراسم قرعه‌کشی با تیمهای شیلی، اروگوئه و اکوادور همگروه شد. اما رینالدو روئدا، سرمربی شیلی که تیمش با ژاپن همگروه شده در پاسخ به سوال رسانه‌ها درباره این گروه گفت:" ما در گروه سختی هستیم که تیمهای دشواری با سبک‌ بازی‌های مختلف در آن حضور دارند. تیمهای این گروه به اعتقاد من خیلی سطح بالا و جدی هستند".

 

1376742

 

اما روئدا در ادامه صحبت‌هایش گافی داد که برای شخصی در جایگاه سرمربی‌ تیمی مثل شیلی عجیب به نظر می‌رسد. روئدا در ادامه گفت:" من بازیکنان ژاپنی‌ای که در اروپا بازی می‌کنند را می‌شناسم. ما مدتی به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه با ژاپن بودیم که به دلیل زلزله در شیلی لغو شد. بله، ما درباره ژاپن تحقیقات زیادی کرده‌ایم. ژاپنی‌ها بازیکنی دارند که در تاتنهام بازی می‌کند".

 

چیزی که گاف بزرگ سرمربی شیلی را پررنگ‌تر می‌کند این است که او به همراه شیلی سپتامبر سال 2018 در استادیوم سوون کره جنوبی در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی این کشور رفته. بازی‌ای که با تساوی بدون گل به پایان رسیده و سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، در آن 90 دقیقه بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها