کد خبر : 1587154 | 07 بهمن 1397 ساعت 13:54 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

قول مدیریت شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛

نقش جهان برای بازی با سرخابی‌ها با ظرفیت کامل می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه می گوید با حمایت این مجموعه طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تا پایان بهمن ماه تکمیل خواهد شد.

نقش جهان برای بازی با سرخابی‌ها با ظرفیت کامل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که تیم درگیر مسابقات جام ملت های آسیا است، در اصفهان دغدغه تکمیل ورزشگاه باعث شده تا هر روز اخباری در این خصوص منتشر شود.


در آخرین اظهار نظر مدیرعامل فولاد مبارکه در گفتگو با سایت این مجموعه بزرگ با تأکید بر اهمیت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه  گفت: طی جلساتی کاربردی که با مسئولان ورزش کشور و استان داشته ایم، با حمایت شرکت فولاد مبارکه و با انجام عملیات محکم سازی حصار پیرامون و ایمن سازی پله ها، طبقه دوم ورزشگاه  هزار نفری نقش جهان، طبق قول مساعدی که شرکت توسعه و نگهداری اماکن 75 ورزشی به فولاد مبارکه داده است، تا پایان بهمن ماه آماده بهره برداری می شود.


حمیدرضا عظیمیان ادامه داد: خوشبختانه چادرهای طبقه دوم نیز روز چهارشنبه سوم بهمن وارد ورزشگاه شده اند و بدون فوت وقت عملیات نصب آن ها با همکاری پیمانکار مربوط آغاز شده است. طبق پیش بینی پیمانکار، تا پایان خردادماه سال آتی، نصب تمامی آن ها به پایان خواهد رسید.


وی ضمن اشاره به تأثیر ورزش در افزایش شادابی و نشاط جامعه گفت: خوشبختانه امروز جایگاه تیم های محبوب فولاد مبارکه سپاهان به گونه ای است که هر روز هواداران بیشتری برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می آیند؛ ازاین رو نیاز است هرچه سریع تر این پروژه به اتمام برسد.


عظیمیان در ادامه ضمن قدردانی از همه مسئولان و واحدهایی که تاکنون روند آماده سازی و تأمین امنیت و آسایش هواداران در ورزشگاه را بر عهده داشته اند، گفت: بدون شک ورزش یکی از مقوله هایی است که می تواند برای فرزندان ما و به طورکلی برای همه آحاد جامعه سلامتی، امید و شادابی به ارمغان آورد؛ ازاین رو شرکت فولاد مبارکه تمامی تلاش خود را برای توسعه این فضا به کار خواهد گرفت.

 

این صحبت ها در شرایطی انجام شده که پیش تر صحبت هایی درمورد اینکه نقش جهان به نیم فصل دوم نمی رسد، شده بود ولی بلافاصله این صحبت ها تکذیب شد و پس از جلساتی که طی روزهای گذشته میان مدیران شرکت توسعه و تجهیز، مقامات بلند پایه ورزش اصفهان، مدیران شرکت فولادمبارکه با حضور وزیر ورزش برگزار شد، حالا عظیمیان از راه اندازی طبقه دوم در کمتر از 25 روز دیگر خبر داده است.


علاوه بر این طی روزهای گذشته یک خبر خوش دیگر هم از نقش جهان رسیده و آن هم اینکه نصب چادرهای ورزشگاه که می تواند به زیبایی نقش جهان کمک کند آغاز شده است.


با این وصف و در صورتی که تکمیل ورزشگاه طبق صحبت های صورت گرفته پیش برود، ما می توانیم در دیدار سپاهان و استقلال که 23 فروردین ماه برگزار می شود، شاهد استفاده از ظرفیت کامل این ورزشگاه باشیم و در صورتی که پرسپولیسی ها موفق به پیروزی در دو دیدار برابر سپیدرود و پدیده شوند، احتمالا در اسفندماه هم این ورزشگاه میزبان سرخپوشان در نیمه نهایی جام حذفی خواهد شد. البته که طرفداران سپاهان در دیدار برابر پدیده هم نشان دادند، ظرفیت پر کردن ورزشگاه را حتی در مقابل تیمی غیر از استقلال و پرسپولیس در شرایطی که تیمشان به آنها نیاز داشته باشد، دارند.

دیدگاه‌ها