کد خبر : 1587599 | 09 بهمن 1397 ساعت 09:20 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج فیلیپو اینزاگی از بولونیا

باشگاه بولونیا، سرمربی نام‌ آشنای خود، فیلیپو اینزاگی، را بعد از هفت ماه اخراج کرد و به جای او سینیسا میهایلوویچ را که سابقه هدایت این تیم را دارد به عنوان سرمربی منصوب کرد.

اخراج فیلیپو اینزاگی از بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپو اینزاگی، سرمربی نام‌آشنای بولونیا بعد از آنکه تیمش در مقابل فروزینونه، تیمی که در رده یکی مانده به آخر جدول سری آ قرار دارد، با نتیجه 4-0 شکست خورد و به حضور در منطقه خطر سقوط ادامه داد، بعد از هفت ماه از این تیم اخراج شد تا سکان هدایت بولونیا به دست یک مربی دیگر سپرده شود. رئیس باشگاه بولونیا، جویی ساپوتو، نمایش تیمش در مقابل فروزینونه را تاسف‌بار خواند و این عملکرد را برای تیمی که در تاریخ خود هفت بار قهرمان سری آ شده است، مناسب ندانست.

 

1003541

 

اینزاگی 45ساله، مهاجم ستاره سابق آث میلان و تیم ملی ایتالیا، هشتمین مربی‌ای است که در فصل جاری سری آ قربانی می‌شود. اینزاگی در 21 بازی اخیر خود در لیگ ایتالیا تنها موفق به کسب 2 پیروزی شده بود و در 14 مسابقه اخیر بولونیا حتی یک پیروزی بدست نیاورده بود.

 

باشگاه بولونیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:" باشگاه ضمن تشکر و قدردانی از فیلیپو اینزاگی به خاطر فعالیت، حرفه‌ای گری و شور و شوقش، با او خداحافظی می‌کند".

 

1377271

 

میهایلوویچ 49 ساله که جایگزین اینزاگی شده در سال 2015 هم زمانی که اینزاگی به عنوان سرمربی آث میلان برکنار شده بود هم جای او را گرفته بود. میهایلوویچ در فصل 2008-2009 مربی‌گری را از همین تیم بولونیا آغاز کرده بود هر چند در این تیم تنها 6 ماه دوام آورده بود.

 

 

دیدگاه‌ها