کد خبر : 1587836 | 10 بهمن 1397 ساعت 08:54 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

فلیکس سانچز: نظم تاکتیکی خودمان را حفظ کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر بعد از پیروزی برابر امارات با ستایش از شاگردانش به تمجید از مهاجم جوانشان پرداخت و از حضور در کوپا امریکا بعد از این مسابقات اظهار خشنودی کرد.

فلیکس سانچز: نظم تاکتیکی خودمان را حفظ کردیم

به گزارش" ورزش سه" فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر بعد از پیروزی برابر امارات و راه یابی تیم ملی قطر به جام ملت های آسیا  در نشست خبری بد از بازی ضمن ستایش از بازی شاگردانش در مقابل امارت گفت:« بازی نفس گیر وسختی را پشت سرگذاشتیم  اما من خوشحالم که بازیکنانم توانستند بازی خوبی از خودشان به نمایش بگذارند. طبیعتا دراین بازی برای بردن باید تلاش زیادی می کردیم و همچنین نظم تاکتیکی خود را  به هم نمی زدیم .ما توانستیم درعین حال که دروازه مان را بسته نگه داریم در خط حمله نیز بسیار خوب عمل کنیم.»


او درادامه افزود:« بازیکنانی که در حال حاضر در تیم هستند هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ گروهی در سطح بسیار بالایی قرار دارند . »


سانچز درادامه با تمجید از المعزعلی آقای گل این رقابت ها گفت:« او مهاجم اول ماست و مانند فوروارد های درجه یک جهانی از فرصت هایی که به دست می آید به نحو احسن استفاده می کند .»


 وی همچنین درخصوص دیدار فینال برابر ژاپن خاطر نشان کرد:« دربازی بعد باید در مقابل بهترین تیم آسیا به میدان برویم . آنها نشان داده اند که چه تیم با کیفیتی هستند . ژاپن در دیدار با ایران نمایش  زیبایی را به اجرا گذاشت و می دانیم برای بردن در برابر ژاپن لازم است  بسیارعالی ظاهر شویم.»


سانچز  که در تمام تیم های پایه قطر به مربی گری پرداخته است در خاتمه حرف هایش گفت:« دراین دو روزی که پیش رو داریم  باید به خوبی تمرین ‌کنیم تا با آمادگی بالایی برابر ژاپن ظاهر شویم . بسیار خوشحالم که بعد از جام ملت‌های آسیا در رقابت بزرگ دیگری به نام کوپا آمه ریکا بازی می‌کنیم. »

 

دیدگاه‌ها