کد خبر : 1587904 | 10 بهمن 1397 ساعت 12:17 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

گلر رکوردشکن عنابی ها بعد از صعود به فینال

سعد الشیب: نشان دادیم لایق قهرمانی هستیم

با بسته نگه داشتن قفل دروازه در شش بازی متوالی نه تنها قطر را به فینال رساند بلکه رکورد جاودانه ای از خود در تاریخ جام ملت ها به ثبت رساند.

سعد الشیب: نشان دادیم لایق قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تاکنون هیچ دروازه بانی در آسیا موفق به ثبت شش کلین شیت متوالی در جام ملت ها نشده بود اما این رکورد توسط سعد الشیب الدوساری دروازه بان قطری ها به ثبت رسید تا هم نام او در کتاب تاریخ رقابت ها جاودانه شود هم این که عنابی ها با دژ مستحکم دفاعی گام به اولین فینال جام ملت ها بگذارند.


سعد الشیب گلر قطر پس از صعود به فینال گفت:«حضور در فینال را به مردم و امیر قطر تبریک میگویم. به سختی بازی آگاه بودیم اما توانستیم هر آنچه که تمرین کرده بودیم، پیاده کنیم و پیروز از زمین خارج بشویم و نشان دادیم مستحق حضور در فینال به خاطر عملکرد خود بودیم».


او در ادامه پیرامون بازی با سامورایی ها در فینال افزود:« ژاپن از بهترین تیم های حاضر در مسابقات است. هر چند یک روز بیشتر برای حضور در فینال فرصت استراحت داشت اما ما نیز با آمادگی کامل مقابل آنها حاضر خواهیم شد و از هدف مان برای قهرمانی کوتاه نخواهیم آمد».


سعد الشیب در پایان به رکوردشکنی در تاریخ جام ملت ها اشاره و گفت:«خدا را شکر؛ این نتیجه یک کار گروهی است. ما صاحب خط دفاع بسیار قوی هستیم و بازیکنان در بسته نگه داشتن دروازه کمک بسیاری کردند. اعتقاد دارم همه ی آمار و ارقام حاصل تلاش تیمی است نه فردی».

 

دیدگاه‌ها