کد خبر : 1587966 | 10 بهمن 1397 ساعت 15:08 | 280.7K بازدید | 0 دیدگاه

قسمتی از وجودم در اینجا می‌ماند

اختصاصی - کی‌روش: از سوی ایران هیچ پیشنهادی ندارم

شاید این آخرین مصاحبه کی‌روش در ایران باشد. مصاحبه‌ای از جنس سخنان احساسی و هم‌چنین پایان کار در ایران که آن را به صورت تلویحی می‌توان از سخنان این مرد پرتغالی درک کرد.

اختصاصی - کی‌روش: از سوی ایران هیچ پیشنهادی ندارم

به گزارش "ورزش‌سه"، جمعی از اعضای کادر فنی تیم ملی که شب گذشته بعد از ورود به ایران در هتل مجاور فرودگاه امام خمینی مستقر شدند بعد از ظهر امروز تهران را ترک می‌کنند. هم‌چنین قرار است کارلوس کی‌روش در روزهای آتی و پس از رتق و فتق امور راهی کشورش شود. حالا سرمربی پرتغالی تیم ملی در گفت و گویی احساسی با خبرنگار ما باز هم بر مواضعی که بعد از پایان بازی اتخاذ کرده بود پافشاری کرد و به صورت تلویحی از عدم ارائه پیشنهاد از سوی فدراسیون مبنی بر ادامه فعالیت سخن گفت. سخنانی که بیش از پیش بوی خداحافظی می‌دهد و شاید باید به طور قطعی مهری بر پایان کار او زد. کی‌روش در ابتدا گفت:


همانطور که بعد از کنفرانس گفتم پایان همینجاست. فکر می‌کنم و اعتقاد دارم تمام دلایلی که من بتوانم با صلح و آرامش از اینجا بروم وجود دارد. وقتی که تمام این احساس عشق را از سمت افراد احساس می‌کنم، چیزی نیست بتواند آن را تغییر دهد. به همین دلیل است که با افتخار ایران را ترک می‌‎کنم. قسمتی از وجودم در ایران می‌ماند. باز هم عذرخواهی می‌کنم از اینکه نتوانستیم به آن آرزو و رویا برسیم. ولی مطمئن باشید این افتخار و غرور را نسبت به تیم ملی دارم.

 

1376254

 


سپس سرمربی تیم ملی چند کلمه‌ای را به فارسی صحبت کرد و گفت:


خیلی ممنون می‌گویم به مردم و کشور بزرگ ایران و بازیکنان و مربیان. بهترین‌ها را برای مردم ایران آرزو می‌کنم و بهترین‌ها را در آینده برای تیم ملی ایران می‌خواهم.


کی‎‌روش هم‌چنین در مورد آینده کاری‌اش نیز گفت:


نه همه چیز شفاف است. آن‌ها هیچ پیشنهادی مبنی بر ادامه کار به بنده ندادند. مهم‌ترین مطلب هشت سالی بود که یک سفر و رابطه خوب را پشت سر گذاشتیم. فدراسیون مستقیم پیشنهادی برای ادامه کار ندادند. البته اشکالی ندارد و طبیعی است. این یک رابطه هشت ساله و فوق العاده بود. الان یک نقطه شروع جدید برای هر دو طرف است. دو برابر تمامی آرزوهایی که برای من داشتند را برای آن‌ها طلب می‌کنم. هیچ صحبتی در خصوص کلمبیا ندارم و الان وقت استراحت است. کی‌روش در این بین با بیان جمله (خیلی ممنون) به فارسی سخنان خود را به اتمام می‌رساند.

 

1375028

 

دیدگاه‌ها