کد خبر : 1587967 | 10 بهمن 1397 ساعت 15:01 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: کی‌روش پول گرفت ولی واقعا زحمت هم کشید

مورینیو و زیدان با کدام امکانات سرمربی تیم ملی شوند؟

مربی استقلال می گوید قهرمان نشدن ایران در جام ملت ها به نبود امکانات ربط دارد نه کی روش.

 مورینیو و زیدان با کدام امکانات سرمربی تیم ملی شوند؟

بیژن طاهری در این باره به ورزش سه گفت: 43 است قهرمان نشده ایم، 8 سال است کی روش سرمربی تیم ملی است ولی سوال من این است چرا مربی های قبلی نتیجه نگرفتند؟ هرکدام که روی کار آمدند تا یک مرحله ای بالا رفتیم ولی در نهایت نتوانستیم موفق شویم.

 

او ادامه داد: ما امکاناتی نداریم که الان می گویند زیدان، مورینیو و کلینزمن را می آوریم. به نظر شما مورینیو با این امکانات می آید مربیگری کند؟ وقتی پیشنهاد الهلال به مورینیو داده شد او گفت امکانات شما در حد من نیست و حالا انتظار داریم او سرمربی ایران شود؟ امکاناتی نداریم که از ژاپن جلو بزنیم. ژاپن تیم بود و حداقل زورش را برای بازی های مقدماتی گذاشت و چون با نتیجه های خفیف پیروز می شد همه می گفتند تیم خوبی نیست در حالی که این تیم فقط برابر ایران با حداکثر توان بازی کرد. ما برابر یمن، ویتنام بردیم و خوردیم به یک دیوار سخت و شما دیدید که نتوانستیم این تیم را شکست بدهیم.


وی افزود: فوتبال همین است و کسی نمی گوید کشور ما اینقدر استعداد دارد و از این نظر از ژاپن بهتر هستیم، در بازی نتیجه را واگذار کردیم و دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند.

 

مربی استقلال در مورد حضور کمرنگ مربی های ایرانی روی نیمکت تیم ملی هم گفت: من خیلی دلم می خواهد یک واقعیت را بگویم، اگر در این 8 سال مربی ایرانی جای کی روش بود چند بار آن را عوض کرده بودیم؟ حداقل 4 مربی عوض کرده بودیم. اگر ما مربی های داخلی چشم دیدن هم را داشتیم الان بعد از 40 سال شرایط مان اینطوری نبود. وقتی یک مربی ایرانی سرمربی تیم ملی می شود مربی های دیگر شروع می کنند حمله کردن و همین می شود که آن مربی خیلی زود عوض می شود. ما مربی های ایرانی موفقیت هم را نمی توانیم ببینیم. مگر با مربی های داخلی نرفتیم نیمه نهایی؟ ولی هر بار مربی ها تغییر کردند چون خودمان نخواستیم موفقیت دیگری را ببینیم.

 

طاهری در مورد ماندن یا رفتن کی روش هم می گوید: دیگر بعد از 8 سال او باید برود چون جامعه دیگر او را قبول نمی کند. بعد از 8 سال در دو جام جهانی و دو جام ملت ها خوب نتیجه نگرفتیم. ما جام جهانی می توانیم برویم و کار سختی نیست و من فقط امیدوار بودم بتوانیم یک بار قهرمان جام ملت های آسیا شویم که نشد. کی روش خیلی زحمت کشیده است و درست است که پولش را گرفته ولی تلاشش را کرده است. طبیعی است که او پول بگیرد چون هیچکس رایگان کار نمی کند.

 

مربی استقلال در مورد شرایط این تیم هم می گوید: بچه ها هم در اردوی ترکیه و هم در تهران با جان و دل زحمت کشیدند و کاملا آماده هستند. به بهترین شکل آماده نیم فصل دوم شده ایم و سعی می کنیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.


او در مورد حضور اسماعیل گونکالوس در خط حمله استقلال هم گفت: بازیکن باید از نزدیک بیاید و نظر بدهم و روی فیلم نمی شود حرفی زد. او بعد از ظهر به تمرین می آید و امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها