کد خبر : 1588039 | 10 بهمن 1397 ساعت 21:08 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

در فینال باید صبور باشیم

معزعلی: قطرنسبت به جایگاه فعلی خود متواضع است

ستاره جوان تیم ملی قطر با اشاره به اینکه از گلزنی در بازی با امارات بسیار خوشحال است اعتقاد دارد در فینال باید صبور باشند.

معزعلی: قطرنسبت به جایگاه فعلی خود متواضع است

به گزارش "ورزش سه"، المعز علی آقای گل فعلی جام و یکی از ستارگان این رقابت ها در آستانه  بازی 51 جام یا همان فینال  در مصاحبه ای با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:«هرگز فکر نمی کردم که به این رکود دست پیدا کنم . خدارا شاکرم که در مقابل امارات موفق به گلزنی شدم .  این گل باعث خوشحالی پدرو مادر و همچنین مردم قطر و در نهایت همه تیمی هایم شد .  در طول مدت بازی به گلزنی برای هواداران قطر فکر می کردم  که این کار را انجام دادم.


او که تنها یک گل با ثبت رکورد زدن 8 گل در یک جام که دراختیارعلی دایی است فاصله دارد درادامه افزود:« درحال حاضرفقط به دیدارحساس مقابل ژاپن فکر می کنیم و تمام تمرکزمان معطوف دیدار فینال است . ضمن اینکه باید  آنالیز خوبی از ژاپن داشته باشیم.»


او در حالی که از زدن گل دوم قطر به امارات بسیار خوشحال بود اظهار داشت:« نمی  توانم خوشحالی خودم را از زدن این گل پنهان کنم .اما ما به دنبال اهداف بسیار بزرگ تری  هستیم و با  زدن گل زیبا اشباع نمی شویم. باید  نسبت به جایگاهی که در آن حضور داریم متواضع باشیم  تا بتوانیم به رویای همه قطری ها و خودمان جامه عمل بپوشانیم. شخصا امیدوارم در بازی بعدی بهتر عمل کنیم.»


معز علی 22 ساله  که در حال حاضر آقای جام ملت ها ی آسیا 2019  است در خصوص دیدار این تیم در روز جمعه مقابل ژاپن می گوید:«  خودمان را در گیر آمار نمی کنیم . کاری که انجام دادیم بسیار بزرگ است اما هدف بزرگ تری در پیش روی داریم. می دانیم در فینال باید صبور باشیم پس اگر بتوانیم بر هیجان خود غلبه کنیم و نتایج گذشته را از یاد ببریم و درعین حال بازی خوبی به نمایش بگذاریم، پیروزی در فینال دور از دسترس نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها