کد خبر : 1588176 | 11 بهمن 1397 ساعت 13:45 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

با قضاوت در هفته اول بازی های لیگ قهرمانان آسیا

فغانی از جام ملت‌ها به لیگ قهرمانان منتقل شد

با اعلام کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا فغانی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا دیدار نماینده های استرالیا و کره جنوبی را سوت خواهد زد.

فغانی از جام ملت‌ها به لیگ قهرمانان منتقل شد

به گزارش "ورزش سه"، داور پرافتخار فوتبال ایران که در این دوره از بازی های جام ملت های آسیا نیز موفق شد داوری های خوبی از خود به نمایش بگذارد در نهایت به دلیل حضور تیم ملی در جمع چهار تیم جام ملت ها از حضور در قضاوت های مراحل نهایی بازی ها بازماند تا او که یک سر و گردن بالاتر دیگر داوران حاضر در این بازی ها خود را نشان داد نتواند برای دومین بار پیاپی به قضاوت دیدار فینال بازی ها بپردازد.

 

اما امروز کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران حاضر در بازی های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و بدین ترتیب مشخص شد فغانی، سخندان و منصوری باید یکی از مهم ترین بازی های هفته اول این رقابت ها را قضاوت کنند. تیم داوری ایرانی دیدار بین تیم های ملبورن ویکتوری و دائی‌گو کره جنوبی از بازی های گروه ششم این رقابت ها را داوری می کنند. دیداری که در روز سه شنبه، 14 اسفندماه در استرالیا برگزار خواهد شد.

 

علیرضا فغانی به عنوان یکی از مطرح ترین داوران دنیا، پیش از این توانسته به قضاوت بازی های مهمی همچون فینال المپیک، رده بندی جام جهانی، فینال جام ملت های آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا، فینال جام کنفدراسیون ها و ... بپردازد.

 

دیدگاه‌ها