کد خبر : 1588418 | 12 بهمن 1397 ساعت 15:38 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

فینال ژاپن-قطر تایید شد

رد شکایت امارات برای تغییر نتیجه بازی با قطر

روز گذشته ودر فاصله 24 ساعت به شروع دیدار نهایی جام ملت های آسیا اماراتی ها با شکایت از دو بازیکن قطری سعی در برگرداندن نتیجه بازی نیمه نهایی و حضور در فینال را داشتند.

رد شکایت امارات برای تغییر نتیجه بازی با قطر

به گزارش "ورزش سه"،  در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا دو تیم امارات و قطر در یک دیدار حیثیتی و حساس به مصاف هم رفتند که دراین دیدار قطر با 4 گل امارات را در هم کوبید.


این در شرایطی است که مقامات اماراتی اکنون مدعی شده اند که المعز علی و بسام الراوی که به ترتیب اصلیتی سودانی و عراقی دارند، شرایط لازم برای تغییر ملیت را نداشته اند و بازی کردن آنها برای قطر غیرقانونی است.

 

 

1377993

 

 

 کمیته اخلاق و انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در پاسخ به اعتراض و ادعای اتحادیه فوتبال امارات مبنی بر استفاده قطر از دو بازیکنی که واجدالشرایط بازی در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 نبوده‌اند، بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد این اعتراض پذیرفته نیست.

 

به این ترتیب قطر امروز و از ساعت 17.30 در فینال برابر ژاپن به میدان خواهد رفت و باید دید که قهرمان سال 2019 جام ملت های آسیا چه تیمی خواهد بود. ژاپن دیگر تیم حاضر در فینال با برتری 3-0 بر تیم ملی کشورمان توانسته بود مجوز حضور در بازی نهایی را کسب کند.

ژاپنی ها پیش از این 4 بار فاتح این رقابت ها شده اند ولی قطر برای اولین بار است که حضور در بازی نهایی را تجربه می کند.

دیدگاه‌ها