کد خبر : 1588427 | 12 بهمن 1397 ساعت 16:11 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران حمایت کنند،‌فولاد را می‌بریم

امرایی: نگران رقابت با مهاجمان پارس نیستم

مهاجم جدید پارس جنوبی جم می‌گوید همه تلاشش را برای موفقیت این تیم در نیم فصل دوم انجام می‌دهد.

امرایی: نگران رقابت با مهاجمان پارس نیستم

کیوان امرایی در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه، درباره حضورش در تیم پارس جنوبی جم بیان کرد: خوشحالم از این که به تیم پرطرفدار پارس جنوبی پیوستم. می‌دانم که این تیم هواداران پرشوری دارد و طی 1.5 سال گذشته با نتایجی که به دست آورده شگفتی‌ساز شده است. از آقای تارتار بابت اعتمادی که به من کردند، ممنونم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا با سایر بازیکنان پارس جم هماهنگ شده است، گفت: من حدود یکماه است در تمرینات و بازی‌های دوستانه پارس جم حضور دارم. خداراشکر از نظر بدنی و هماهنگی با تیم مشکلی ندارم و انگیزه زیادی هم دارم تا در ترکیب پارس به میدان بروم و بتوانم مثمرثمر باشم.


مهاجم پارس جنوبی درباره حضور پرتعداد مهاجمان در پارس جنوبی و بالا بودن رقابت میان آنها تاکید کرد: این نشان از تفکرات هجومی آقای تارتار دارد. پارس جنوبی در چند سال گذشته بازی‌های زیبایی انجام داده و حضور مهاجمان زیاد نیز میل به گلزنی را نشان می‌دهد. من و همه مهاجمان با یکدیگر رفاقت دارم و در عین حال تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در ترکیب اصلی بازی کنیم. مطمئنا هرکس بازی کند نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد و هرکس هم بیرون بنشیند از روی نیمکت برای پیروزی تیم در مسابقات آینده دعا می‌کند.


امرایی درباره دیدار با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم بیان کرد: فولاد تیم قدرتمندی است. آنها از زمانی که آقای قطبی هدایت شان را برعهده گرفته، شرایط بهتری پیدا کردند. قطعا کار سختی در مصاف با فولاد خواهیم داشت اما این بازی برای ما خانگی است و انشاالله با حضور پرشور هواداران خود می‌توانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.


وی افزود: از همه مردم خوب شهرستان جم و هواداران پارس جنوبی خواهش می‌کنم تا روز دوشنبه به ورزشگاه بیایند. من می‌دانم که هروقت هواداران از پارس جنوبی حمایت کردند، این تیم دست به کارهای بزرگ زده است. الان هم به دنبال آن هستیم تا نیم فصل دوم را محکم و پرقدرت شروع کنیم. به همین خاطر نیاز به حمایت هواداران در ورزشگاه جم خواهیم داشت. امیدوارم با این حمایت همه جانبه روز خوبی را برای استان بوشهر و به خصوص شهر جم رقم بزنیم.

 

دیدگاه‌ها