کد خبر : 1588470 | 12 بهمن 1397 ساعت 17:35 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

هیمالیا مقابل رئالی ها

تقویم وحشتناک رئال در ماه پُر ال کلاسیکو

قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری ساعتی پیش به انجام رسید و مشخص شد که رئال و بارسا در این مرحله باید به مصاف هم بروند.

تقویم وحشتناک رئال در ماه پُر ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بدون شک مربیان دو باشگاه علاقه ای نداشتند که در این مقطع به یکدیگر برخورد کنند. در شرایطی که چیزی به آغاز دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نمانده، برگزاری ال کلاسیکو در نیمه نهایی کوپا دل ری باعث شلوغ تر شدن تقویم هر دو باشگاه شده است.

 

 

1378201

 

 

رئال مادرید

 کهکشانی ها پس از بازی یکشنبه شب مقابل آلاوس در برنابئو(لالیگا)، چهارشنبه همین هفته در نوکمپ باید بازی رفت را با بارسا برگزار کنند. سپس در لالیگا باید به زمین اتلتیکو بروند و در ادامه بازی رفت مقابل آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از راه می رسد. دیداری که در زمین آژاکس خواهد بود. پس از این سه بازی دشوار بیرون از خانه، بازی با جیرونا و لوانته در لالیگا پیش روی رئال قرار دارد و بعد بازی برگشت با بارسا در برنابئو از راه می رسد. به فاصله سه روز، رئال بازی برگشت لالیگا برابر بارسا را باید برگزار کند و در ادامه بازی برگشت با آژاکس در چمپیونزلیگ.

 سه بازی دور از خانه رئال در ده روز آینده به ترتیب برابر بارسا، اتلتیکو و آژاکس، شاید سرنوشت رئال در هر سه جام را تا حدودی روشن کند. تقویمی بس دشوار برای رئالی که این هفته ها اوج گرفته است.

 

 

1378119

 

 

بارسا

آبی اناری ها فردا در نوکمپ میزبان والنسیا هستند و سپس چهارشنبه در خانه خود میزبان رئال در کوپا دل ری خواهند بود. سپس بازی در زمین بیلبائو از راه می رسد. بارسا پس از یک هفته استراحت، در نوکمپ میزبان وایادولید خواهد بود و بعد باید در زمین لیون از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود. بازی برگشت در زمین سویا(لالیگا)، و سپس دو بازی متوالی در زمین رئال پیش روی بارسا قرار خواهند داشت.

بارسا هم یک ماه دیگر سه بازی خارج از خانه دشوار برابر سویا و رئال(دو بار) خواهد داشت و تقویم این تیم نیز دشواری های خاص خود را دارد.

 

آخرین بار فصل 11-2010 و در زمان حضور گواردیولا و مورینیو در بارسا و رئال، دو تیم به فاصله 18 روز 4 بار به مصاف هم رفتند. ابتدا در لالیگا به تساوی 1-1 دست یافتند. سپس رئال فینال کوپا دل ری را از بارسا برد. و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز بارسا در مجموع 3-1 پیروز و راهی فینال شد.

 

دیدگاه‌ها