کد خبر : 1588552 | 12 بهمن 1397 ساعت 22:45 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: نمی‌توانید بگویید سیتی انگیزه ندارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که کسی نمی تواند انگیزه های تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر را زیر سوال ببرد.

گواردیولا: نمی‌توانید بگویید سیتی انگیزه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی این هفته در خانه نیوکاسل 2-1 شکست خورد تا فرصت کاهش فاصله با لیورپول که مقابل لسترسیتی متوقف شد را از دست بدهد. اما گواردیولا تاکید کرد که تیمش انگیزه زیادی برای رسیدن به چهارمین قهرمانی در لیگ برتر در 8 سال اخیر دارد.

او به خبرنگاران گفت:" در مورد اینکه لیورپولی ها چه احساسی دارند، نمی توانم پاسخی بدهم زیرا من آنجا نیستم. می توانم در مورد تیم خودم صحبت کنم و البته ما از عملکرد اخیرمان راضی نیستیم. ما بین دو نیمه و در پایان بازی این را می دانستیم.

اما اگر انگیزه نداشتیم، جایی که حالا هستیم، نبودیم؛ حضور در همه رقابت ها، در فینال جام اتحادیه، در رقابت های چمپیونزلیگ با اول شدن در گروه و رتبه دوم در لیگ.

بدون انگیزه، اینها ممکن نبود. زمانی بود که خیلی ها می گفتند شما تیم بی نقصی هستید و شکست ناپذیر. از گفتن این چیزها خیلی گذشته اما پاسخ من همان است. هر بازی یک چالش است که ببینید چقدر می توانید بهتر کار کنید و گاهی اوقات در طول فصل، فراز و نشیب هایی برای بازیکنان وجود دارد. آنها نمی توانند 11 ماه در بالاترین سطح باشند و حریفان هم می خواهند ما را شکست دهند.

 

1377570

 

این هفته، برای 6 تیم بالای جدول، پیروزی در دیدارهای شان دشوار است. اما این ها چالش هایی هستند که باید با آنها روبرو شویم."

بعد از توقف لیورپول مقابل لسترسیتی، کایل واکر پستی طعنه آمیز در توئیترش منتشر کرده بود که خیلی زود آن را حذف کرد. اما گواردیولا نگران استفاده شاگردانش از شبکه های اجتماعی نیست.

" من نگران شبکه های اجتماعی نیستم؛ نگران چیزهایی که بازیکنان توئیت می کنند یا در اینستاگرام می گذارند. نمی توانم این را کنترل کنم. فکر نمی کنم انگیزه پیروزی در بازی ها، برای ما و حریفان مان، با یک یا دو توئیت، افزایش پیدا کند. انگیزه در هر بازی وجود دارد.

این کاری است که باید انجام بدهیم. مهم نیست که ما 5، 6، 7، یا 8 امتیاز عقب هستیم. ما تنها باید در بازی های مان بهتر شویم."

دیدگاه‌ها