کد خبر : 1588575 | 13 بهمن 1397 ساعت 10:28 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

با این تیم و این هیات مدیره سال خوبی رقم می خورد

چینی: استقلال حالا مدعی اصلی قهرمانی است

با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره حالا استقلال برای نیم فصل دوم تیمی متفاوت تر و تقویت شده تر نسبت به نیم فصل اول به نظر می رسد.

چینی: استقلال حالا مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش" ورزش سه" استقلال نیم فصل اول را در رتبه پنجم به پایان رساند اما همه  می دانند که در نیم فصل دوم باید روی این تیم به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی حساب کنند. علی چینی بازیکن سابق استقلال و دستیار علیرضا منصوریان در این تیم با تایید این موضوع درباره شرایط استقلال گفت:« به نظر من عملکرد فتحی مدیرعامل باشگاه در فصل نقل و انتقالات نیم فصل عملکرد خیلی خوبی بود. استقلال توانسته محسن کریمی و داریوش شجاعیان و امید نورافکن سه تا از بازیکنان خوب خودش و به نظر من سه تا از نخبه های فوتبال ایران را در نیم فصل دوم به ترکیب خودش اضافه کند.»


او افزود:« استقلال دو بازیکن خارجی خوب هم گرفته و تا جایی که من می دانم این دو بازیکن می توانند در نیم فصل دوم به استقلال برای رسیدن به جایگاه اصلی اش کمک  کنند.»


مدافع سابق استقلال با اشاره به رقابت های نیم فصل دوم گفت:« من به شخصه یک نیم فصل بسیار خوب را برای استقلال پیش بینی می کنم. مدیریت فتحی و توان فنی شفر و بازیکنانی که تیم دارد به من این اطمینان را می دهد که شاهد یک استقلال قدرتمند باشیم. یکی از مهمترین اتفاقاتی که افتاده و من را به شدت نسبت به نیم فصل دوم خوش بین کرده حضور اعضای جدید هیات مدیره است. واقعا وزارت ورزش به نظرم عملکرد خیلی خوبی در انتخاب اعضای جدید هیات مدیره داشته است.»


او اضافه کرد:« میرشاد ماجدی که یک استقلالی تحصیلکرده است، از نظر برخورد اجتماعی و روابط عمومی بسیار توانا است، کامران منزوی هم که جزو خانواده استقلال است، او هم مدیر خوبی است و از نظر سیاست ورزشی آدم توانمندی است. رئیس هیات مدیره جدید (احمد سعادتمند) را من می شناسم، او هم مدیرکل ورزش استان مازندران بوده و در زمان مدیریت در مازندران کارهای خیلی مثبتی برای ورزش این استان انجام داده است. من امیدوارم استقلال با این کادر مدیریتی بتواند از نظر اقتصادی، فنی و فرهنگی در نیم فصل دوم رشد خوبی داشته باشد.»


علی چینی همچنین گفت:« روزهای خوبی برای هواداران استقلال پیش بینی می کنم و امیدوارم که امسال سال فوق العاده ای برای هواداران استقلال باشد.»

دیدگاه‌ها