کد خبر : 1589071 | 15 بهمن 1397 ساعت 09:20 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه به چلسی: اودوی را می‌خریم، مطمئن باشید

بایرن مونیخ موضع رسمی خود را درباره کالوم هادسون اودوی اعلام کرد. نایب‌رئیس بایرن مونیخ با خطاب قرار دادن چلسی اعلام کرد باشگاهش تابستان پیش رو با تمام قدرت برای جذب اودوی تلاش خواهد کرد.

رومینیگه به چلسی: اودوی را می‌خریم، مطمئن باشید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه چلسی در فرصت نقل و انتقالات زمستانه مانع از انتقال کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان خود به باشگاه بایرن مونیخ، که به شدت به دنبال جذب او بود، شد و پیشنهاد 35 میلیون پوندی بایرن را رد کرد، حالا کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن مونیخ می‌گوید از ناکامی در جذب اودوی ناراضی نیست چون اطمینان دارد باشگاهش تابستان پیش رو ستاره چلسی را جذب خواهد کرد.

 

رومینیگه در گفتگو با گل دات کام، در این باره گفت:" ما در گذشته هم نقل و انتقالاتی داشته‌ایم که در اولین تلاش‌مان موفق نبوده‌اند ولی در تلاش دوم پیروزی همیشه با بایرن بوده و ما بازیکنان مورد نظرمان را همیشه جذب کرده‌ایم".

 

1379010

 

رومینیگه در ادامه اظهاراتش گفت:"وقتی روی یک بازیکن زوم می‌کنید قیمت او بالا می‌رود ولی ما در بایرن بازیکنانی می‌خواهیم که بالاترین کیفیت را داشته باشند. مدیر ورزشی ما حسن صالح حمیدزیچ به هادسون اودوی صد در صد اعتقاد دارد و این برای ما تعیین‌کننده است".

 

رومینیگه در ادامه مصاحبه تایید می‌کند که بایرن علاوه بر ماجرای انتقال هادسون اودوی، برنامه‌هایی برای جایگزینی روبن و ریبری دارد. رومینیگه در این باره گفت:" من نگران آینده بایرن نیستم. ما الان تیم خوبی داریم که برای قهرمانی می‌جنگد و ما سال آینده هم برای قهرمانی خواهیم جنگید. ما فاز اول بازسازی تیم را با میدان دادن به جوانانی مثل کیمیش و گنابری و کینگزلی کومان آغاز کرده‌ایم و آن را ادامه خواهیم داد".  

 

دیدگاه‌ها