کد خبر : 1589268 | 15 بهمن 1397 ساعت 20:04 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

فردا قلعه نویی را نداریم

تکسیرا: کل نیم فصل دوم برای سپاهان فینال است

مربی تیم سپاهان اصفهان می‌گوید که در در نیم فصل دوم هر بازی برای آن‌ها حکم فینال دارد و به دنبال برد هستند.

تکسیرا: کل نیم فصل دوم برای سپاهان فینال است

به گزارش "ورزش سه" میگوئل تکسیرا، کمک مربی تیم سپاهان اصفهان در غیاب امیر قلعه نویی به سوالات خبرنگاران قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان پاسخ داد و گفت: بازی فردا بازی سختی برای ما خواهد بود، می‌دانیم که تیم صنعت نفت آبادان با وجود هوادارانش تیم قدرتمندی است. به همین خاطر در طول هفته گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و تمرکز بالایی داریم. چون می‌دانیم صنعت نفت تیم خوبی است، به همین خاطر خیلی خوب کار کردیم. ما نیم‌فصل دوم را می‌خواهیم خیلی خوب شروع کنیم. هدف ما بازی به بازی است یعنی هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. با وجود اینکه می‌دانیم بازی سختی داریم ولی هدف ما بردن و برنده شده است.


مربی تیم فوتبال سپاهان درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: کی‌روش استنلی محروم است و محمد ابراهیمی هم مصدوم هست. متاسفانه رهبر ما که آقای قلعه‌نویی هستند ایشان هم محروم هستند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل نقل و انتقالات برای باشگاه سپاهان تمام شده است، گفت: ما از برنامه‌ای که داریم خیلی راضی هستیم ولی تیم سپاهان همیشه سعی کرده از نفرات خیلی خوبی برای نیم فصل دوم استفاده کند.


در ادامه مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره نقل و انتقالات این تیم، گفت: پنجره نقل و انتقالات برای سپاهان بسته شد و هیچ بازیکنی نه جدا می‌شود و نه اضافه می‌شود.


تکسیرا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پاپی با نظر خودش از سپاهان جدا شد؟ تصریح کرد: من فکر می‌کنم یک توافق دوطرفه برای جدایی بین بازیکن و باشگاه بود.

 

دیدگاه‌ها