کد خبر : 1589319 | 16 بهمن 1397 ساعت 09:14 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی: با منچسترسیتی هیچ مشکلی ندارم

وینسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید با اینکه قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد ولی خیالش راحت است و نسبت به آینده‌اش در این تیم نگرانی ندارد.

کمپانی: با منچسترسیتی هیچ مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، وینسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی که در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و قراردادش با این تیم در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد می‌گوید درباره قرارداد و آینده‌اش در سیتی نگرانی‌ای ندارد و با خیال راحت روی موفقیت تیمش در رقابتهای مختلف تمرکز کرده است.

 

کمپانی در مصاحبه با شبکه اسکای گفت:" من خیلی خوش‌شانس هستم چون با این باشگاه رابطه خیلی خوب و ممتازی دارم. رابطه من و باشگاه منچسترسیتی شبیه یک شراکت است".

 

1379240

 

وینسنت کمپانی در ادامه گفت:" کسی نمی‌خواهد تصمیم‌های عجولانه بگیرد. ما هنوز در هر چهار جام بازی داریم و مسابقات خیلی خیلی زیادی برای تیم در پیش است. از این گذشته قرارداد من با سیتی همچنان معتبر است. مساله کلیدی همین است. فعلا هیچ نیازی به فکر کردن به بعد از قراردادم نیست. در باشگاه همه راحت هستند و هیچ موضوعی نمی‌تواند تمرکز ما را به هم بزند".

 

به دلیل دو امتیازی که لیورپول دیشب در مقابل وستهام از دست داد، سیتی روز چهارشنبه می‌تواند با پیروزی مقابل اورتون به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر راه یابد. کمپانی در این باره می‌گوید:" هر فصل برای سیتی فصل خاصی است ولی امسال رقابت برای ما خیلی مهم و حساس شده است. من سعی می‌کنم به عنوان کاپیتان حواسم به همه باشد تا همه بدانند که باید برای موفقیت تیم تلاش کنند. ما هنوز به شدت امیدواریم".

 

دیدگاه‌ها