کد خبر : 1589652 | 17 بهمن 1397 ساعت 13:40 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

اگر بازیکنی تیم ملی را تهدید کرده باشد، حرفه‌ای نیست

خوش‌خبر: پیام دادند اگر برگردی، خرابت می‌کنند!

سرپرست سابق تیم ملی والیبال گفت: کولاکوویچ نمی تواند شرطی برای حضور من به عنوان سرپرست داشته باشد چون طبق قرارداد تعیین سرپرست در اختیار او نیست.

خوش‌خبر: پیام دادند اگر برگردی، خرابت می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش‌خبر در والیبال ایران با توجه به سابقه زیاد و ارتباط صمیمی با ملی پوشان به فردی فراتر از سرپرست تیم ملی تبدیل شده؛ اگرچه چند ماه قبل از این سمت هم استعفا داده و این روزها شایعه بازگشتش شنیده می شود.


سرپرست سابق تیم ملی که کارمند وزارت ورزش محسوب می شود، صحبت هایی با سرپرست فدراسیون والیبال برای بازگشت داشته، اما می گوید هنوز هیچ چیز رسمی نشده است.


از گوشه و کنار هم خبرهایی به گوش می‌رسد که برخی از بازیکنان تیم ملی تهدید کرده اند در صورتی که خوش خبر به جایگاه بازنگردد، آنها هم برای تیم ملی بازی نخواهند کرد!


به همین بهانه دقایقی با سرپرست سابق تیم ملی والیبال همکلام شدیم تا درباره احتمال بازگشتش به والیبال صحبت کنیم. در ادامه مشروح صحبت‌های امیر خوش‌خبر را در گفت‌وگو با "ورزش سه" می خوانید.


داوری برای بازگشت با من صحبت کرد


بعد از اینکه از تیم ملی والیبال جدا شدم، چند ماهی است به کار خودم در وزارت ورزش بازگشتم. من سال ها معاون بخش بودجه بودم و هم اکنون هم در این بخش کارهایم را انجام می دهم. در چند روز اخیر صحبت هایی از سوی داوری با من انجام شده و مباحثی پیرامون بازگشت به تیم ملی را با من مطرح کردند. با این حال هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و من هم تصمیمی نگرفتم که برگردم چون کارهای جدیدی در وزارت ورزش برای من تعریف شده است.


اول مدیران وزارت و فدراسیون باید توافق کنند


طی روزهای آتی جلسات دیگری با سرپرست فدراسیون والیبال خواهم داشت. البته اول از همه باید مدیران درباره وضعیت من تصمیم بگیرند. من در وزارت ورزش سمتی دارم که مدیران بالاتر باید با رفتن من موافقت کنند. در واقع باید توافق بین مدیران صورت بگیرد و بعد از من بپرسند که تمایلی برای بازگشت دارم یا خیر.


گفتند اگر برگردی، خرابت می کنند!


در صحبت هایی که با داوری داشتم هم گفتم که باید جامعه والیبال این زمینه را داشته باشد که من برگردم. این برای من از همه چیز مهمتر است که اهالی والیبال بخواهند من برگردم. البته پیغام هایی به من می رسد که می گویند اگر برگردی، خودت را خراب می کنی یا خرابت می کنند! به همین دلیل است تا زمانی که جامعه والیبال خواهان بازگشت من نباشند، برنمی گردم. من کار دیگری برای والیبال نمی توانم انجام دهم و فقط همین سرپرستی را بلد هستم. خودم هم علاقه ای ندارم پست های تشریفاتی مثل نایب رییس بگیرم.


کولاکوویچ نمی تواند شرط بگذارد


کولاکوویچ که نمی تواند شرطی برای حضور من به عنوان سرپرست داشته باشد چون طبق قرارداد تعیین سرپرست در اختیار او نیست. این سرمربی است که باید با سرپرست کار کند. کولاکوویچ فقط یک نظر و پیشنهاد به سرپرست فدراسیون داده بود که با همان کادر قبلی به کار خود ادامه دهد و اسم مرا هم برده بود. همین شاید ذهن اهالی فدراسیون را قلقک داده تا مرا برگردانند.


هیچ وقت سر تیم ملی منت نگذاشتم


باید از یکی، ۲ ماه قبل کارهای مربوط به تیم ملی را آغاز می کردیم. نمی دانم الان اقدامی در خصوص سفرها انجام شده یا خیر؛ اما اگر زمان را از دست بدهیم، خیلی دیر می شود. امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ دهد. برای من که همیشه کار کردن برای تیم ملی افتخار بوده و هیچ وقت هم سر تیم ملی منت نگذاشته ام.


تهدید کردن تیم ملی از سوی بازیکنان در حد شایعه بوده


من هم شنیدم که می گویند برخی از بازیکنان حضورشان را در تیم ملی را منوط به بازگشت من کرده اند. شاید این مساله نوعی ابراز علاقه از سوی بازیکنان به من بوده است. البته این موضوع فقط مربوط به بازیکنان قدیمی مثل معروف و غفور نمی شود چون بازیکنی مثل مرتضی شریفی که برای اولین سال به تیم ملی آمده، در این مدت پیام های پر از احساس و محبت آمیز برایم فرستاده که حتما در تیم ملی حضور داشته باشم. به نظرم تا زمانی که کسی رسما موضع خود را اعلام نکند، نمی توانیم آن بازیکن را قضاوت کنیم. تا به حال کسی مصاحبه نکرده که اگر خوش خبر نباشد، من هم نیستم. این موضوع در حد شایعه است، اما اگر جدی باشد، خیلی حرفه ای نیست چون بازیکنان نمی توانند به خاطر سرپرست تیم ملی را تهدید کنند.

دیدگاه‌ها