کد خبر : 1589683 | 17 بهمن 1397 ساعت 13:53 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت ادن هازارد در چلسی

ادن هازارد روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. تنشی که به خاطر آینده اش دور او را گرفته، شرایط را برای فرار او از این مهلکه دشوار کرده است.

روزهای سخت ادن هازارد در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه های اخیر او دائما به سمت جدایی از چلسی و پیوستن به رئال مادرید شکل می‌گیرد و این موضوع، احترامی که او برای باشگاه چلسی قائل است را تحت الشعاع قرار داده، بشاگاهی که دیگر در بین باشگاه های برتر اروپا نیست.

 

از همین روست که هازارد به دنبال جدایی از این باشگاه است و بهترین گزینه برای او، رئال مادرید است، تیمی که او از کودکی رویای پوشیدن پیراهنش را داشته و حالا به دنبال جذبش است. او اخیرا اعلام کرده که تصمیمش را برای آینده گرفته است. در رختکن چلسی، او بهترین بازیکن و آقای گل تیم است ولی همه می‌دانند که ممکن است شرایط به زودی به کل تغییر کند و او راهی رئال مادرید یا تیم دیگری شود.

 

 

1374190

 

 

اخیرا هازارد شایعه پیشنهاد حقوق دو برابری روسای چلسی برای تمدید قرارداد را تکذیب کرده و مدیران رئال، علت اصلی این موضوع را رئال مادرید می‌دانند. هافبک بلژیکی اهل پنهان کاری نیست ولی مذاکرات نهایی باید صورت بگیرد. هازارد در روسیه از علاقه اش به پیوستن به رئال صحبت کرد ولی چلسی درخواست رقمی 250 میلیونی برای او کرده بود. همین باعث شد که هازارد یک فصل دیگر در لیگ برتر بماند.

 

هر چند که در پایان فصل، او یک سال از قراردادش باقی مانده ولی رومن آبراموویچ اجازه نخواهد داد که به سادگی این انتقال انجام شود. رئال حتما باید رقمی بیش از 100 میلیون را بپردازد، رقمی که آنها نیز مشکلی با پرداختش ندارند و باید در انتظار این انتقال دشوار در تابستان بود.

دیدگاه‌ها