کد خبر : 1590115 | 19 بهمن 1397 ساعت 12:51 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند لواندوفسکی: هامان یک احمق تمام عیار است

بعد از انتقاد تند دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان، از رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، حالا لواندوفسکی در مقام دفاع از خود و پاسخ به هامان، از او به عنوان احمق یاد کرده است.

واکنش تند لواندوفسکی: هامان یک احمق تمام عیار است

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش و بعد از شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل بایر لورکوزن بود که دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، با لحنی بسیار تند و بی‌سابقه به رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن حمله‌ور شد و گفت لواندوفسکی برای بایرن به یک مشکل تبدیل شده و مدیران بایرن باید هر چه زودتر از شر او خلاص شوند.

 

اما رابرت لواندوفسکی که برای پاسخ دادن به انتقاد تند هامان منتظر فرصت می‌گشت، پیروزی بایرن مقابل هرتا برلین در جام حذفی را بهانه‌ای مناسب برای پاسخ دادن در نظر گرفت.

 

1358283

 

لواندوفسکی در گفتگو با شبکه ESPN در پاسخ به سوال خبرنگار که نظر او را درباره اظهارات هامان جویا می‌شد، گفت:" من به اینکه دیگران راجع به من چه می‌گویند اهمیت نمی‌دهد. به خصوص اگر کسی که درباره‌ام نظر می‌دهد یک احمق تمام‌عیار باشد. به نظر من هامان از تاکتیک فوتبال چیزی نمی‌داند".

 

لواندوفسکی 30ساله در فصل جاری برای بایرن مونیخ 28 بازی انجام داده و تا کنون 24 گل برای قرمزپوشان باواریا به ثمر رسانده است.

 

 

دیدگاه‌ها