کد خبر : 1590176 | 19 بهمن 1397 ساعت 16:41 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازنشسته شدن پیراهن شماره 9 نانت به خاطر سالا

باشگاه نانت اعلام کرد که برای احترام به امیلیانو سالا، مهاجم سابق این باشگاه، که در حادثه سقوط هواپیما کشته شد، پیراهن شماره 9 این باشگاه دیگر به بازیکنی داده نمی شود.

بازنشسته شدن پیراهن شماره 9 نانت به خاطر سالا

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم بلندقامت آرژانتینی در این ژانویه به کاردیف سیتی فروخته شد اما در راه رفتن به انگلیس، دچار سانحه هوایی شد و از دنیا رفت.

بعد از جستجوی بسیار، بقایای هواپیما کشف شد و شب گذشته تایید شد که جسد کشف شده هم متعلق به اوست. اکنون باشگاه نانت اعلام کرد برای احترام به 4 فصل حضور سالا در این باشگاه، پیراهن شماره 9 این تیم بازنشسته می شود.

 

1378016

 

در بیانیه این باشگاه آمده است:" باشگاه نانت با ناراحتی بسیار پنج شنبه شب متوجه شد جسدی که پیدا شده متعلق به امیلیانو سالاست. این خبر پایانی بر یک انتظار غیرقابل تحمل بود. امیلیانو برای همیشه یکی از اسطوره های ما خواهد بود که تاریخ فوق العاده نانت را نوشته اند. ما امروز یک دوست، یک بازیکن بااستعداد و یک هم تیمی فوق العاده را از دست دادیم.

از طرف والدمار کیتا، رئیس نانت: من هیچ حرفی ندارم. این یک تراژدی است. امیلیانو تاثیرش را در باشگاه گذاشت. به همین دلیل، مانند خیلی از هواداران، من مایلم به احترام او، پیراهن شماره 9 بازنشسته شود."

دیدگاه‌ها