کد خبر : 1590272 | 20 بهمن 1397 ساعت 11:10 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

بازداشت مدافع اسپانیایی به اتهام باجگیری و تهدید

مدافع باشگاه اسپانیایی لوانته، آنتونیو گارسیا ملقب به تونو در این کشور به اتهام باجگیری و تهدید دستگیر شده است. او همین هفته با باشگاه خود قراردادی چهارساله امضا کرده بود.

بازداشت مدافع اسپانیایی به اتهام باجگیری و تهدید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو گارسیا، مدافع باشگاه لوانته که در این باشگاه به تونو معروف است به همراه شش نفر دیگر به اتهام باجگیری و تهدید بازداشت شد. دادگاه تقاضای تعیین وثیقه این مدافع اسپانیایی را رد کرده و او راهی زندان شده است.

 

باشگاه لوانته با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد:" با در نظر گرفتن این واقعیت که در مسائل قضایی مفاد پرونده باید محرمانه بماند، باشگاه لوانته، بدون هیچگونه پیش‌داوری، حمایت خود را از بازیکنش آنتونیو گارسیا و خانواده او اعلام می‌کند. ما از جزئیات پرونده که باعث شده قاضی چنین حکمی صادر کند بی‌اطلاع هستیم".

 

در ادامه بیانیه باشگاه لوانته چنین آمده است:" بازیکن ما آنتونیو گارسیا در این روزهای دشوار نیازمند حمایت و پشتیبانی است. او تا زمانی که جرمش در دادگاهی نهایی اثبات نشود، باید بی‌گناه تلقی شود. تا زمانی که درباره بازداشت او اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نگیرد، از اظهارنظر علنی درباره این موضوع خودداری خواهیم کرد".

 

تونو چهارشنبه هفته گذشته با امضای یک قرارداد جدید، قراردادش با باشگاه لوانته را تا فصل 2022-2023 تمدید کرده بود.

 

این دفاع چپ لوانته در فصل جاری لالیگا 17 بار برای این تیم به میدان رفته بود و در تمام این بازی‌ها به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده بود.

 

دیدگاه‌ها