کد خبر : 1590486 | 21 بهمن 1397 ساعت 11:45 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی دوباره سانچو در شب عجیب دورتموند

جیدون سانچو، پدیده انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند با گلی که دیشب درمقابل هوفنهایم به ثمر رساند یک رکورد تاریخی دیگر در فوتبال آلمان را به نام خود ثبت کرد.

رکوردشکنی دوباره سانچو در شب عجیب دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب بوروسیا دوتموند و هوفنهایم که با نتیجه تساوی 3-3 به پایان رسید، جیدون سانچو، پدیده جوان و انگلیسی باشگاه دورتموند با گلی که به ثمر رساند یک رکورد تاریخی دیگر در فوتبال آلمان را به نام خود ثبت کرد.

 

سانچو که در دقیقه 32 بازی اولین گل بازی و اولین گل دورتموند را به ثمر رساند با این گل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگا تبدیل شد که موفق می‌شود در یک  فصل، در بوندس‌لیگا و رقابتهای باشگاهی اروپا هشت گل به ثمر برساند. هر چند در ادامه، شاگردان لوسین فاوره نتوانستند به پیروزی برسند و در اواخر بازی با دریافت سه گل در 12 دقیقه، به ناچار به یک امتیاز رضایت دادند.

 

سانچو هشت گل خود در فصل جاری را در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده. اعجوبه انگلیسی، در بوندس‌لیگا برای باشگاهش هفت گل و در چمپیونزلیگ یک گل به ثمر رسانده است. تا کنون در تاریخ بوندس‌لیگا هیچ بازیکنی با سن و سال او (18 سال و 321 روز) موفق به زدن 8 گل نشده بود.

 

1380562

 

دورتموند که امسال عزم خود را برای فتح بوندس‌لیگا جزم کرده، سانچو را یکی از مهم‌ترین دارایی‌های خود برای تحقق این هدف می‌داند. سانچو بعد از آنکه در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شده بود آنقدر درخشید تا لوسین فاوره بار دیگر او را به عنوان بازیکن فیکس به میدان بفرستد.

 

 

دیدگاه‌ها