کد خبر : 1590494 | 21 بهمن 1397 ساعت 12:13 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید مودریچ از پدیده جوان رئال

یک اشتباه وینیسیوس در جریان دیدار روز گذشته رئال مقابل اتلتیکو، منجر به تک گل اتلتیکو در این دیدار شد که همین موضوع، عصبانیت لوکا مودریچ را در پی داشت.

عصبانیت شدید مودریچ از پدیده جوان رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته به مصاف اتلتیکومادرید رفت و موفق شد با نتیجه 3-1 پیروز میدان شده و سه امتیاز را کسب کند. سپیدپوشان در ابتدا با گل کاسمیرو از حریف پیش افتادند ولی در کمتر از ده دقیقه، گریزمان توانست گل تساوی بخش اتلتیکو را به ثمر رسانده و تیمش را به بازی برگرداند. با این حال در ادامه سرخیو راموس گل دوم و گرت بیل گل سوم رئال را به ثمر رساندند و کار را تمام کردند.

 

روی تک گل اتلتیکو در این دیدار، وینیسیوس دچار اشتباه شد. او بیش از حد توپ را نگه داشت و پس از اینکه حریف توپ را از او گرفت، در نهایت همان حرکت به گل تبدیل شد و کار به تساوی کشیده شد. در این میان، لوکا مودریچ از وینیسیوس بسیار عصبانی بود و از فاصله ای دور، بر سر او داد کشید و فریاد زد که انقدر توپ را حفظ نکند.

 

 

1380575

 

 

در حالی که تمام نگاه‌ها به داور بود که صحنه را با VAR بررسی کند، وینیسیوس با مودریچ وارد مکالمه شد و نزدیک به دو دقیقه این دو با هم صحبت کردند. در این میان، کریم بنزما که خشم مودریچ را در این صحنه دیده بود، وارد شد و از هافبک کروات خواست آرامتر باشد و مدعی شد که وینیسیوس متوجه اشتباه خود شده است.

 

پس از اینکه گل گریزمان توسط داور به کمک VAR تایید شد، مودریچ بار دیگر عصبانی شد و این موضوع را باز هم ابراز کرد.

دیدگاه‌ها