کد خبر : 1590517 | 21 بهمن 1397 ساعت 14:31 | 139.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان حواشی و شایعات در استادیوم غدیر

فولاد - پرسپولیس؛ برگزار می‌شود

بعد از دقایقی که صحبت از لغو دیدار دو تیم بود، اکنون به نظر می‌رسد مسوولان و کمیته برگزار کننده با شورای تامین برای برگزاری بازی به توافق دست یافته‌اند.

فولاد - پرسپولیس؛ برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رفت حواشی شکل گرفته در استادیوم غدیر اهواز با شدت گرفتن تدابیر امنیتی نیز نتوانست کاهش یابد و اکنون شورای تامین اهواز در صدد لغو این بازی است.


از نیم ساعت پیش این شایعه با توجه به حواشی شکل گرفته افزایش یافته و این در حالی است که اتوبوس پرسپولیس نیز علیرغم حضور در استادیوم غدیر مجوز خروج بازیکنان را دریافت نکرده و آنها در اتوبوس محبوس شده‌اند!


سعید فتاحی در گفتگویی کوتاه با رد این موضوع اعلام کرد هیچ خبری در این زمینه نباید منتشر شود! با این حال مسوولان برگزاری مسابقه و فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و شورای تامین به دنبال راهکاری برای این موضوع هستند.

 

بعد از دقایقی حضور در اتوبوس که با نارضایتی برانکو ایوانکوویچ و کریم باقری همراه بود، سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر در اتوبوس این تیم حضور یافت و دقایقی با کادرفنی پرسپولیس به گفتگو پرداخت.

 

در ادامه با شکل گرفتن گارد امنیتی، بازیکنان از میان تونل شکل گرفته مسیر زمین را در پیش گرفتند.

 

بازیکنان همچنان اجازه حضور در رختکن را به دست نیاورده‌اند و با حضور در کنار نیمکت منتظر پاسخی در این زمینه هستند.

 

 

در حال حاضر نزدیک به 5 هزار هوادار روی سکوها حضور دارند و این در حالی است که از دقایقی پیش اجازه ورود به هواداران خارج از گیت داده نشده و این مساله با اعتراض تندی از سوی آنها همراه شده است.

 

در حال حاضر تمامی بازیکنان و کادر پرسپولیس روی نیمکت حضور دارند و مسوولان برگزاری بازی در حال جلسه با آنها هستند.

 

ایمان مبعلی از جمع فولادی‌ها در میان بازیکنان پرسپولیس حضور یافت و با آنها به خوش و بش پرداخت. بازیکنان پرسپولیس گلایه‌های خود نسبت به رفتار صورت گرفته را به او اعلام کردند.

 

اعضای پرسپولیس لحظاتی پیش راهی رختکن شدند و این در حالی است که همچنان شایعه مربوط به لغو و عدم برگزاری این بازی جدی است.

 

همچنان اجازه ورود تماشاگران به داخل استادیوم داده نشده و این در حالی است که تماشاگران حاضر در استادیوم هم اطلاعی از سرنوشت بازی ندارند.

 

 

سعید فتاحی با حضور در جمع بازیکنان عصبانی پرسپولیس به دنبال آرام کردن آنهاست اما پرسپولیسی‌ها که اطلاعی از سرنوشت بازی ندارند و شرایط گرم کردن پیش از بازی را نیز به دست نیاورده‌اند، به شدت از این موضوع ناراضی هستند.

 

 

 

 

با حضور بازیکنان در رختکن، دقایقی بعد مارکو بدنساز پرسپولیس وارد زمین شد و با قرار دادن کنزها شرایط تمرینی و آماده سازی بازیکنان را فراهم کرد.

 

 


سرپرست و مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان ضمن رد شایعه لغو این بازی مدعی شد از دقایقی دیگر و طبق برنامه در ساعت 15 این بازی برگزار خواهد شد.


در فاصله 30 دقیقه مانده به دیدار دو تیم، گیت‌های ورودی به روی هواداران باز شد و آنها مجوز حضور در استادیوم را دریافت کردند.

 

با حضور تیم داوری در زمین، بازیکنان نیز باید خود را برای گرم کردن پیش از این بازی مهیا کنند و به نظر می‌رسد طبق برنامه و از ساعت 15 این بازی برگزار شود.

دیدگاه‌ها