کد خبر : 1590545 | 21 بهمن 1397 ساعت 15:22 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی ادامه دارد؛

ادعای عجیب والورده در مورد بهترین تیم یک دهه اروپا

پپ گواردیولا هفته گذشته در جریان یک مصاحبه از یوونتوس، بارسا و بایرن به عنوان بهترین تیم های یک دهه اخیر اروپا نام برد که واکنش های مختلفی را به دنبال داشت.

ادعای عجیب والورده در مورد بهترین تیم یک دهه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها نسبت به این ادعای گواردیولا واکنشی منفی نشان دادند چرا که معتقدند تیم محبوب شان که در 5 سال گذشته 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده، بهترین تیم یک دهه گذشته است.

 

 

1380645

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با بیلبائو و در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« از نظر من بارسا و اتلتیک بیلبائو بهترین تیم های یک دهه اخیر اروپا هستند.»

 

والورده در مورد تاثیر پیروزی رئال در دربی مادرید(برتری 3-1 کهکشانی ها) روی بازی امشب بارسا گفت:« هیچ تاثیری ندارد و من فقط به بازی خودمان فکر می کنم. چیزی که من می خواهم کسب پیروزی و سه امتیاز است. هر بازی در سن مامس دشوار است. این بازی حتی دشوارتر است، چرا که شرایط اتلتیک در جدول خوب نیست و آنها هم به پیروزی نیاز حیاتی دارند. بازی در جو سنگین سن مامس با هواداران پرشور بیلبائو واقعا دشوار است. وقتی بارسا هم به این ورزشگاه می رود، شرایط دشوارتر نیز می شود. معتقدم قطعا بازی زیبایی خواهد شد و در عین حال یکی از سخت ترین بازی های فصل.»

 

وضعیت مسی:« همه چیز به خود او و شرایطش در آخرین تمرین بستگی دارد. اگر او به من بگوید مشکلی برای بازی ندارد و 100 درصد آماده است، بازی خواهد کرد؛ در غیر این صورت به میدان نمی رود. در بازی با رئال تصمیم گرفتیم روی او ریسک نکنیم و برای بازی با بیلبائو هم شرایط مشابه است و با توجه به وضعیت او تصمیم گیری خواهیم کرد. در حال حاضر او هیچ مشکلی ندارد ولی ببینیم ساعاتی قبل از بازی خودش چه می گوید.»

 

لازم به ذکر است که با پیروزی رئال اکنون فاصله این تیم با بارسا به 5 امتیاز کاهش یافته و بارسا در صورت پیروزی بار دیگر فاصله را به هشت افزایش خواهد داد. در واقع پیروزی رئال بر اتلتیکو باعث شد تا اتلتیکو که پیش از این با شش امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در رده دوم بود، به جایگاه سوم نزول کند.

 

 

دیدگاه‌ها