کد خبر : 1590746 | 22 بهمن 1397 ساعت 09:06 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

کمک‌مربی سابق چلسی:

یک شکست سنگین دیگر برای اخراج ساری کافی است

کمک‌مربی سابق چلسی می‌گوید اگر چلسی با هدایت مائوریسیو ساری، یک شکست سنگین دیگر را تجربه کند، سرمربی ایتالیایی مسلماً از این تیم اخراج خواهد شد.

یک شکست سنگین دیگر برای اخراج ساری کافی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 6-0 چلسی در مقابل منچسترسیتی و حرف و حدیث‌های زیادی که درباره اخراج مائوریسیو ساری، سرمربی آبی‌ها، شنیده می‌شود، پل کلمنت، کمک‌مربی سابق این تیم می‌گوید ساری اگر در این فصل یک شکست سنگین دیگر را تجربه کند، بلافاصله و بدون هیچ اغماضی اخراج خواهد شد.

 

1374846

 

مائوریسیو ساری، در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی اعتراف کرد که انتظار دارد در روزهای آینده با مدیریت باشگاه درباره سرمربی‌گری‌اش در این باشگاه مذاکراتی داشته باشد. ساری از تابستان گذشته که از ناپولی به چلسی ملحق شد تلاش کرده سبک فوتبال مد نظر خود را در این تیم جا بیندازد ولی به نظر می‌رسد در رسیدن به نتایج مد نظر خود چندان موفق نبوده است.

 

پل کلمنت، کمک‌مربی سابق چلسی، بعد از بازی دیشب در گفتگو با شبکه BeIN گفت:" ساری به شدت تحت فشار است. دست ندادن آخر بازی او با پپ، چه اگر عمدی باشد و چه به خاطر فشار زیاد واقعا فراموش کرده که با مربی حریف دست بدهد، به هر حال نشان می‌دهد او در چه شرایط سختی قرار دارد".

 

1380935

 

کمک‌مربی سابق چلسی در ادامه گفت:" من در چلسی تیمی نمی‌بینم که بازیکنانش برای همدیگر، برای باشگاه، و برای هواداران بجنگند. این در بازی مقابل سیتی کاملا مشهود بود. یک تیم بدون اعتماد به نفس. شکی نیست که این تیم مشکل دارد. مدیران چلسی الان نمی‌خواهند واقعیت را بپذیرند ولی یک شکست سنگین دیگر برای اخراج ساری کافی است".

 

 

دیدگاه‌ها