کد خبر : 1590775 | 22 بهمن 1397 ساعت 11:42 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مارسیال می‌تواند در حد رونالدو باشد

اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، با تحسین آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی تیمش مدعی شد مارسیال همه ویژگی‌های لازم برای رسیدن به سطح کریستیانو رونالدو را دارد.

سولسشر: مارسیال می‌تواند در حد رونالدو باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گل زیبایی که آنتونی مارسیال روز شنبه در جریان پیروزی 3-0 یونایتد مقابل فولهام به ثمر رساند، هواداران منچستریونایتد همچنان مشغول تحسین ستاره فرانسوی تیم‌شان هستند. اما مربی مارسیال، اوله گنار سولسشر، با تمجیدی عجیب از او مدعی شد مارسیال همه ویژگی‌های لازم برای رسیدن به سطح کریستیانو رونالدو را دارد و می‌تواند به سطح او برسد.

 

1381012

 

سولسشر در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره درخشش مارسیال گفت:" بله، او شباهت‌هایی به رونالدو دارد. در این شکی نیست. آنتونی می‌داند که اگر بخواهد به سطح کریستیانو رونالدو برسد چه کار باید بکند".

 

سولسشر در ادامه گفت:" مارسیال استعداد لازم را دارد و بقیه‌اش به او بستگی دارد. من از اینکه فوتبالیستی به کیفیت او در تیمم بازی می‌کند خوشحالم. او برای ما فرصت‌های زیادی خلق کرده و گلهای زیادی به ثمر رسانده".

 

1381013

 

سولسشر در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" مارسیال می‌داند بازیکن یونایتد بودن یعنی چه. او هواداران ما را سر ذوق می‌آورد و حتی من که مربی او هستم گاهی از حرکاتش واقعا لذت می‌برم. مارسیال با استعداد نابی که دارد به هم‌تیمی‌های خود هم انگیزه می‌دهد و البته در کنار همه اینها باید به شخصیت قوی او اشاره کرد".

 

 

 

دیدگاه‌ها